Jump to content
Dutchy3010

GTA Chinatown Wars voor de PSP!

gallery_33831_32_9957.png
Take-Two heeft vandaag bekend gemaakt dat GTA Chinatown Wars ook voor de PSP komt. De verwachting is dat hij deze herfst te koop is, zowel in de winkels als online. Het is nog niet bekend hoe de besturing op de PSP eruit zal gaan zien, aangezien veel features op de Nintendo DS het touch screen gebruiken. De PSP wordt over het algemeen wel gezien als de handheld met de beste graphics, dus dat belooft wat!

Nieuwsbericht Take-Two
Discussies over GTA Chinatown Wars
Chinatown Wars op WikiGTA

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

ik zelf vind LCS een beetje af gerafeld op de PS2 want het komt kwa grafics nog niet eens in de buurt van VC en die is al heel wat ouder

vin dik ook.

de graphics zijn egt suck!

en dan kan je niet eens zwemmen, terwijl da in SA wel kan :N .

en die is dan nog wel de GTA vóór LCS :7 .

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

ik zelf vind LCS een beetje af gerafeld op de PS2 want het komt kwa grafics nog niet eens in de buurt van VC en die is al heel wat ouder

vin dik ook.

de graphics zijn egt suck!

en dan kan je niet eens zwemmen, terwijl da in SA wel kan :N .

en die is dan nog wel de GTA vóór LCS :7 .

Dan speel toch je gewoon GTA III. Zelfde Graphics als VC. Maar ik ben het niet met jullie eens. Ik vind het prachtig op de PS2. Ik zelf heb PSP. Misschien komt het daardoor.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Geweldig hoef ik geen ds meer te kopen

had liever een hele nieuwe 3d gta gehad

maar het is beter dan geen gta.

:eten:

Er is nog niks bekend of het een 3d of isometrische GTA zal worden. Er is nog niks over bekend, behalve dat hij in Q4 uit zal komen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Saai? Mij lijkt CW wel leuk! Weer een keer iets nieuws van GTA voor op de PSP! Leuk toch? :tu:

Ja en we weten nog echt niks af van CW op de PSP bahalve.

De naam.

De cover

Wanneer hij ongeveer uitkomt.

Meer weten we niet.

Jawel , we weten dat er andere missies zijn , en dat de graphics verbetert zijn . En op de ds was hij leuk , dus waarschijnlijk ook op de psp , toch ?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Saai? Mij lijkt CW wel leuk! Weer een keer iets nieuws van GTA voor op de PSP! Leuk toch? :tu:

De naam.

De cover

Meer weten we niet.

Jawel , we weten dat er andere missies zijn , en dat de graphics verbetert zijn . En op de ds was hij leuk , dus waarschijnlijk ook op de psp , toch ?

Oke over de graphics en missies was ik even vergeten. En ja op de DS was hij leuk. Maar dat zegt nog niks over de PSP aangezien de PSP geen touch screen heeft.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De naam.

De cover

Meer weten we niet.

Oke over de graphics en missies was ik even vergeten. En ja op de DS was hij leuk. Maar dat zegt nog niks over de PSP aangezien de PSP geen touch screen heeft.

De touchscreen is juist niet leuk. Het verminderd het spel alleen maar. Als je kijkt naar de twee top spellen GTA IV en San Andreas hebben ze toch ook geen touchscreen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De naam.

De cover

Meer weten we niet.

Ok komt er ook een nieuwe radio zender

een jaren 80 zender of zo ??????

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De naam.

De cover

Meer weten we niet.

De touchscreen is juist niet leuk. Het verminderd het spel alleen maar. Als je kijkt naar de twee top spellen GTA IV en San Andreas hebben ze toch ook geen touchscreen.

Dat de touchscreen het spel juist niet leuk maakt is een mening. Ik vond het namelijk wel leuk.

En ja GTA:SA had nog geen touchscreen omdat die er toen niet was.

GTA: IV omdat daar geen behoefte aan was.

R* zag toen dat er een kans was voor een GTA op de DS. Die is er toen ook gekomen.

En in dit nieuwsbericht uit Februari wordt gezeg dat Sony in gesprek was voor een nieuwe gta voor de PSP. Dat is dus CW geworden.

De naam.

De cover

Meer weten we niet.

Ok komt er ook een nieuwe radio zender

een jaren 80 zender of zo ??????

Dat weet niemand. Maar ik denk dat dat niet zo is. Aangezien die radiozender ook niet in CW was en als er echte muziek komt dan is het waarschijnlijk muziek van rond 2009.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...