Jump to content

Grand Theft Auto: Chinatown Wars op de PSP.


Rinaldootje

GTA: CW op de PSP  

83 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind je ervan

    • Geweldig! ik koop hem meteen als hij uitkomt.
      32
    • Leuk. Dit bewijst de de PSP nog niet dood is. Maar meteen kopen doe ik niet.
      16
    • Heb er niet echt gevoelens bij (Neutraal)
      4
    • Niet zo leuk. CW moet voor DS blijven
      15
    • Aah nee weer zo en slechte GTA
      2
    • Awschuwelijk. Ik vervloek iedereen die hem koopt.
      3
    • Ik heb geen PSP
      9


Recommended Posts

Wat mij wel opvalt, is dat toen het een DS game was zoog, en nu ie op de PSP komt is ie opeens super awesome verklaart terwijl er nog vrijwel niks bekend is.

De PSP heeft sowieso betere prestaties dan DS, dus iedereen verwacht een hit van een game.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rinaldootje

    12

  • KillerZero86

    4

  • Bayside

    4

  • Reinier93

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat mij wel opvalt, is dat toen het een DS game was zoog, en nu ie op de PSP komt is ie opeens super awesome verklaart terwijl er nog vrijwel niks bekend is.

De PSP heeft sowieso betere prestaties dan DS, dus iedereen verwacht een hit van een game.

Nouja, het blijft triest. De basis van het spel blijft hetzelfde.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij wel opvalt, is dat toen het een DS game was zoog, en nu ie op de PSP komt is ie opeens super awesome verklaart terwijl er nog vrijwel niks bekend is.

Ik vond het op de DS ook wel cool:P Mijn kameraad heeft een DS dus ik mocht het soms spelen... Maar de PSP kan veel meer verdragen qua graphics enzo

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen PSP, maar een goede CTW zou een reden tot aanschaf kunnen zijn, vooral als die niet topdown is.

Er komen nieuwe missies en volgens mij dus ook een nieuwe verhaallijn.

Zou Ling daarin blijken te leven en samen met Huang Lee de hoofdrol gaan spelen, bijvoorbeeld in het wereldje van de films, waar ze in de DS-versie al bij betrokken was? :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is waar. Iedereen weet dat een goedlopende Franchise nooit op 1 console blijft tenzij het spel is gemaakt door de makers van die console.

ZO kan je dus ook zeggen dat GTA in maar 1 geval een console exclusive was. (Grand theft auto: Advance)

Je kon het aan zien komen dat CW naar en andere console ging. Iedereen dacht de WII en het is de PSP geworden. So what.

Ik denk dat we nu ergens in het midden van deze Game era zitten. het dus nog wel 5 jaar duurt voordat er weer een splinter nieuwe console komt. Dus Nintendo gebruikers.

Er komt ooit nog wel een GTA naar jullie nintendootje toe ^^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik ben wel blij de GTA Chinatown Wars op psp uitkomt, maar het zou moeten zijn zoals GTA VCS en GTA LCS, volledig in 3D.

Ik ga het zeker kopen :)

Het spijtige is wel dat Alderney niet in deze game zit, ik zou zo graag eens een gevangenis in een gta op psp willen zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...