Jump to content

Easter Eggs


Gta Bram

Recommended Posts

Hallo,

Weet iemand misschien wanneer de Gta IV: Easter Eggs op Wikigta komen te staan? En misschien is het leuk om er ook bij te zetten wie de Easter Egg gevonden heeft. Aangezien ik er een stuk of 7 heb gevonden. :$

Groeten,

Gta Bram.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Weet iemand misschien wanneer de Gta IV: Easter Eggs op Wikigta komen te staan? En misschien is het leuk om er ook bij te zetten wie de Easter Egg gevonden heeft. Aangezien ik er een stuk of 7 heb gevonden. :$

Groeten,

Gta Bram.

Er moet nog veel info toegevoegd worden aan WikiGTA, en deze wordt dan ook elke dag nog bijgewerkt. Echter zijn wij maar met een klein groepje medewerkers en het is dus niet mogelijk om alles op een hele korte tijd te doen. Daarnaast hebben de medewerkers ook nog een leven naast GTA en ze kunnen dus ook niet 24/7 aan de wiki werken. Nu is het voor vele vakantie dus er zal waarschijnlijk terug wat meer aangepast worden en bijgemaakt worden. De prioriteit bij GTA IV ligt voorlopig nog bij de Flying Rat screens (waarvan er nog maar 75 moeten gedaan worden) en de Stunt Jump screens. Hierna zullen waarschijnlijk de Easter Eggs aan de beurt komen.

Houd er ook rekening mee dat we ook aan het werken zijn aan andere, eventueel nieuwere, GTA's! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, bedankt. Leuk om te weten wat jullie allemaal doen enzo, en ik snap ook dat jullie zelf ook vrije tijd hebben. En natuurlijk zijn er weer 2 nieuwe Gta's, TLATD en TBOGT.

Groeten,

Gta Bram.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, bedankt. Leuk om te weten wat jullie allemaal doen enzo, en ik snap ook dat jullie zelf ook vrije tijd hebben. En natuurlijk zijn er weer 2 nieuwe Gta's, TLATD en TBOGT.

Groeten,

Gta Bram.

En GTA Chinatown Wars. ;)

Maar ik kan je al mededelen dat alle screens van de Flying Rats sinds gisteren op WikiGTA staan, dus nadat de Stunt Jump screens erop staan zullen de Easter Eggs wel volgen. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, bedankt. Leuk om te weten wat jullie allemaal doen enzo, en ik snap ook dat jullie zelf ook vrije tijd hebben. En natuurlijk zijn er weer 2 nieuwe Gta's, TLATD en TBOGT.

Groeten,

Gta Bram.

En GTA Chinatown Wars. ;)

Maar ik kan je al mededelen dat alle screens van de Flying Rats sinds gisteren op WikiGTA staan, dus nadat de Stunt Jump screens erop staan zullen de Easter Eggs wel volgen. ^^

Leuk, ik ga meteen even kijken voor de Flying Rats, zodat ik die binnenkort ook eens kan afschieten. En de Stunt Jumps en Easter Eggs ga ik zeker bijhouden!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...