Jump to content

[BU] Bully


dudedude

Recommended Posts

Bully

Mixing drama and comedy into a single story, Bully follows a schoolboy named Jimmy Hopkins and his adventures in the fictitional "Bullworth Academy." Corrupt from the inside out, the school is overflowing with crooked higher-ups, wicked schoolmates, and a whole mess of bothersome bullies. Throughout this escapade, Jimmy will have to stand up to cruel classmates, pursue a love interest, put up with teachers that pick on him, and play pranks on a mess of annoying little buggers from all over the campus.

BRON: www.ign.com

bully-20050519092055804.jpg

had ff geen zin om te vertalen maar volgens mij kunnen de meeste mensen wel engels.

nieuw spel vanrockstar maar de screen is niet zo mooi

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Jah dat duurt nog heel lang voor dat hij uitkomt en als hij er is moet ik ook nog wachten tot dat hij uit is voor pc!En als hij dan uit is voor pc kan de mijne dat spel al niet eens meer draaien joh!Dan moet ik al weer een snellere pc kopen!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hier wat nederlands info:

Rockstar heeft bekend gemaakt bezig te zijn met Bully voor de Xbox en PlayStation 2. Rockstar Vancouver zal de ontwikkeling van dit spel op zich nemen. De studio, die in 2002 is opgericht, heeft nog niet veel andere spellen achter haar naam staan.

Bully is een actie spel dat zich afspeelt op de Bullworth Academy. Zoals de titel al zegt zullen pesterijen centraal staan, maar ook meisjes en leraren spelen een grote rol. Het spel zal op de E3 uitgebreid tentoongesteld worden. De releasedatum staat voor als nog op oktober 2005 voor Amerika.

Bron: Insidegamer.nl

Edit: Nog wat screens:

45245.jpg

45244.jpg

Bewerkt: door Time Fighter
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik heb al een stuk gelezen over deze game !

hij is ziet er naarmate super uit.

en de missie's zijn... zijn gewoon om ze nog 1x te doen.

je kunt ook s'nachts in de school bevinden.

maar pas op dat je niet gepakt wordt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...