Jump to content

[Ik zoek] Een pimp game


j0uk3

Recommended Posts

Hallo.

Ik zoek een Auto race/pimp game.

Iets zoals NFSU 2

Waarin je je auto kan pimpen en ermee rijden.

maakt niet uit voor welke console/pc.

Online hoeft niet/mag wel

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
allebei de Saint's Row delen, geweldige spellen.

Saint's Row 2 moet je eigenlijk alleen spelen als je deel 1 ook hebt gedaan. Anders snap je de helft niet denk.

Nee hoor hoeft niet, aangezien je in saints row 2 weer helemaal aan het begin begint van je imperium opbouwen enz, hoef je niet veel van het andere verhaal te weten. dat zou ook raar zijn aangezien saints row 1 een xbox exclusive was, en de ps3 gebruikers dan helemaal niks van saints row 2 zouden snappen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo.

Ik zoek een Auto race/pimp game.

Iets zoals NFSU 2

Waarin je je auto kan pimpen en ermee rijden.

maakt niet uit voor welke console/pc.

Online hoeft niet/mag wel

Alvast bedankt.

Grand Theft Auto: San Andreas, om even reclame te maken voor de GTA reeks, tot noch toe de enige grootschalige GTA game die echt goed bekend staat om zijn debut in de GTA reeks met tuningopties.

Midnight Club, vooral 3 Dub edition Remix is aan te raden, net zoals Los Angeles. Los Angeles voor net wat meer realisme en 3DeR voor wat meer keuze. Zo heb je bij 3DeR (ik weet niet of de andere 3's 't ook hebben, daarom hou ik 't maar op 3DeR) wat meer SUV's, zoals een Hummer die overal overheen rijdt met hydraulics aan. Bij Los Angeles moet je die unlocken op de Social Club, en dat is nou niet echt wat iedereen ervoor over heeft. Bovendien heeft Los Angeles (om even het SUV-voorbeeld te pakken) géén SUV's die je zomaar krijgt, voor de Range Rover Supercharged en Range Rover Sport moet je namelijk een bepaalde car pack kopen.

Gran Turismo is ook een prachtig racespel vind ik persoonlijk. Alleen kun je bij de laatste nieuwe GROTE game (niet de 5 Prologe), GT4 dus, met ruim 800 voertuigen rijden, uit alle leeftijdsklassen. Alleen kun je niet echt tunen, een spoiler en velgjes,meer krijg je er niet op.

Mocht je het bij de Need for Speed willen houden, dan kun je eigenlijk alles wel als optie zien, maar houd er rekening mee dat NFS Underground 2 een van de beste games uit die reeks is volgens velen. most Wanted is al wat minder, Pro Street is echt een game waarbij je moet houden van tunen, maar ik had dat spel in een paar dagen uitgespeeld. De nieuwe Undercover is 3x niks vergeleken met Underground.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...