Jump to content

Gta 3 loopt vast


guib

Recommended Posts

Hij vraagt, ietwat kortaf, of je de specificaties van je computer wil posten. Wat voor CPU zit er in je computer, wat voor grafische kaart heb je, hoeveel GB intern geheugen zit er op het moederbord geprikt. Overigens denk ik niet dat dit echt relevant is, aangezien Vice City en San Andreas wel werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij vraagt, ietwat kortaf, of je de specificaties van je computer wil posten. Wat voor CPU zit er in je computer, wat voor grafische kaart heb je, hoeveel GB intern geheugen zit er op het moederbord geprikt. Overigens denk ik niet dat dit echt relevant is, aangezien Vice City en San Andreas wel werken.

ok, maar ik weet toch niet wat dat allemaal is, en vice city en san andreas doen het wel

Link to comment
Delen op andere websites

Je computerspecificaties. Kun je vinden door bij zoeken 'dxdiag' in te typen.

Daar processor en geheugen opzoeken en noteren en bij het tabblad 'Beeldscherm' even je videokaart noteren.

EDIT: Daar zal het niet aan liggen.

EDIT2: Installeer GTA3 Patch 1.1. Dat kan het probleem misschien verhelpen.

Bewerkt: door Deluxo
Link to comment
Delen op andere websites

de spellen van rockstar zijn gevoelig en gaan rap kapot

daarom zorg goed voor je spel

kan gewoon klein foutje zijn hoor

heb ook voor gehad

als het te veel gebeurdt is het ook niet leuk dan zou ik een niewe kopen of gta 4 ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Hoi,

heb hetzelfde probleem en het spel is nagelnieuw (aanbiedingkje bij Bart Smit ;) . denk zelf dat het aan Vista ligt. kan dat? GTA3 is van voor vista, toch?

wil binnenkort toch een nieuwe PC en hoop dat die het dan wel aankan. Maar als iemand nog ideëen heeft???

edit: zag bij een ander topic al dat GTA3 wel op Vista draaien kan. ligt het toch aan mijn geheugen vrees ik.

Bewerkt: door Dronckaerd
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

heb hetzelfde probleem en het spel is nagelnieuw (aanbiedingkje bij Bart Smit ;) . denk zelf dat het aan Vista ligt. kan dat? GTA3 is van voor vista, toch?

wil binnenkort toch een nieuwe PC en hoop dat die het dan wel aankan. Maar als iemand nog ideëen heeft???

edit: zag bij een ander topic al dat GTA3 wel op Vista draaien kan. ligt het toch aan mijn geheugen vrees ik.

Onzin, het ligt simpelweg gewoon aan Vista. Je zou kunnen proberen de compatibiliteits modus op 'Windows XP (service pack 2)' kunnen zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

heb hetzelfde probleem en het spel is nagelnieuw (aanbiedingkje bij Bart Smit ;) . denk zelf dat het aan Vista ligt. kan dat? GTA3 is van voor vista, toch?

wil binnenkort toch een nieuwe PC en hoop dat die het dan wel aankan. Maar als iemand nog ideëen heeft???

edit: zag bij een ander topic al dat GTA3 wel op Vista draaien kan. ligt het toch aan mijn geheugen vrees ik.

Onzin, het ligt simpelweg gewoon aan Vista. Je zou kunnen proberen de compatibiliteits modus op 'Windows XP (service pack 2)' kunnen zetten.

en hoe weet jij dat zo zeker? :7 als ik tijd heb zal ik GTA 3 wel op mijn pc met Windows 7 installeren en kijken of hij werkt. aangezien wat op Windows 7 werk, ook op Vista werkt.

Maar mijn broer heeft Vista en als ik mij goed herinder heeft hij daar ook GTA 3 opgespeeld zonder problemen.

Link to comment
Delen op andere websites

en hoe weet jij dat zo zeker? :7 als ik tijd heb zal ik GTA 3 wel op mijn pc met Windows 7 installeren en kijken of hij werkt. aangezien wat op Windows 7 werk, ook op Vista werkt.

Maar mijn broer heeft Vista en als ik mij goed herinder heeft hij daar ook GTA 3 opgespeeld zonder problemen.

Het is onzin dat het aan het geheugen ligt, als er iets met je geheugen aan de hand is krijg je niet dit soort problemen. En Vista wil wel eens problemen geven met oude games, ik kon eerst GTA Vice City niet spelen maar na het aanpassen van de compatibiliteits instellingen kon ik GTA Vice City wel spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net GTA:III geïnstalleerd op mijn nieuwe installatie van Vista 64-bits SP2, en daar draaide GTA:III erg goed, dus dan draait de game ook goed op Windows 7, alles wat op Vista werkt werkt ook op Windows 7.

Als je is een nieuwe installatie van je Windows doet, wellicht is er software geïnstalleerd die probeert gegevens uit de game te lezen (x-fire, heb je dat op je PC?)

Over dat GTA VC en III niet werkte op vista, dat klopt in het begin werkt dit inderdaad niet, dus update even naar SP1 voor Vista of naar SP2, dit bevat de updates die een hoop games weer speelbaar maakte. Vergeet daarna die compatibiliteit mode weer uit te zetten!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...