Jump to content

GTA London dood?


Dotz

Recommended Posts

Die past wél in je PS2..;)

Zeker weten? Ik heb het over de memorycard he? En ik heb de gewone oude kast.. Dus niet Ps2 Slimeline. Kan je dan ook saven?

Maar ik heb GTA:London wel eens een gratis download gezien, niet via torrent. Weet alleen niet meer waar :-(

Ik heb net even gegooled naar ''GTA London download'', vervolgens kwam ik op een site waar werd aangegeven dat GTA London gratis te downloaden was om de tijd te doden totdat GTA III werd gereleased. Jammer genoeg was de file weg, en dus niet meer te downloaden. Ook al was hij maar 7MB... :7

Bewerkt: door Revolution-Designer
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    11

  • 1974

    5

  • Lantyz

    3

  • SanAndreasStories

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik snap niet dat je een topdown vieuw spel zoals gta london wil spelen als

er nu spelen als gta 4 en gta san zijn :zz:

Omdat ik niet verwend ben :duh: Ik kan tenminste nog lol beleven met oude games.. ik speel ook nog minstens 1x per week Super Mario! Retro Games zijn gewoon mijn leven.. Maar ach.. je moet ook nieuwe games een kans geven, vroeger waren er tenminste nog goed uitgewerkte originele games! GTA:IV is zo origineel als ongeveer alle Jantje-Moppen :muur: .. En de sirene's van de politie, geweldig! :D En zonder GTA:London had jij geen GTA:IV gespeeld mannetje! En het heeft sentimentele waarde voor mij, zoiets noem je: feest van herkenning! Zo, had je nu nog iets te vertellen? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

ik snap niet dat je een topdown vieuw spel zoals gta london wil spelen als

er nu spelen als gta 4 en gta san zijn :zz:

Omdat ik niet verwend ben :duh: Ik kan tenminste nog lol beleven met oude games.. ik speel ook nog minstens 1x per week Super Mario! Retro Games zijn gewoon mijn leven.. Maar ach.. je moet ook nieuwe games een kans geven, vroeger waren er tenminste nog goed uitgewerkte originele games! GTA:IV is zo origineel als ongeveer alle Jantje-Moppen :muur: .. En de sirene's van de politie, geweldig! :DEn zonder GTA:London had jij geen GTA:IV gespeeld mannetje! En het heeft sentimentele waarde voor mij, zoiets noem je: feest van herkenning! Zo, had je nu nog iets te vertellen? ^_^

Amen Broeder :D .
Link to comment
Delen op andere websites

ik snap niet dat je een topdown vieuw spel zoals gta london wil spelen als

er nu spelen als gta 4 en gta san zijn :zz:

Omdat ik niet verwend ben :duh: Ik kan tenminste nog lol beleven met oude games.. ik speel ook nog minstens 1x per week Super Mario! Retro Games zijn gewoon mijn leven.. Maar ach.. je moet ook nieuwe games een kans geven, vroeger waren er tenminste nog goed uitgewerkte originele games! GTA:IV is zo origineel als ongeveer alle Jantje-Moppen :muur: .. En de sirene's van de politie, geweldig! :DEn zonder GTA:London had jij geen GTA:IV gespeeld mannetje! En het heeft sentimentele waarde voor mij, zoiets noem je: feest van herkenning! Zo, had je nu nog iets te vertellen? ^_^

Amen Broeder :D .

Haha, dankje. :)

Edit: Gamer.nl zegt dat je hem gratis kan downloaden, hoewel dit nieuwsbericht uit 16-04-'02 dateerd wil ik het toch nog even posten:

De chaps van Freeloader.com hebben weer een nieuwe game die je gratis kan downloaden. Geen onbekende vage titel, maar de uitbreiding van Grand Theft Auto. GTA: London 1969 bevat een nieuwe stad en een aantal nieuwe voertuigen. Hoewel de addon vrij snel uitgespeeld is, mag je een gegeven paard niet in de bek kijken

GTA London 1969 is the sequel to the massively-popular Grand Theft Auto. You can now play this groovy 60s-based game! After setting the first game in strictly fictional cities, it was a stroke of genius from the makers of GTA to set the semi-sequel solely in London during its criminal heyday, the late Sixties, a time when sharp-suited East End villains were constantly in the news. Dig out those flares and get ready to get down with one of gaming's most enduring series.

Grand Theft Auto: London 1969 weegt slechts 7 MB. Alle manual lovers kunnen ook de handleiding voor nop downloaden. Ondanks de leeftijd blijft GTA een juweeltje en is het een mooie tijdsvulling tot GTA 3 op de PC uitkomt. Klik hier voor het origineel.

Kan je deze nog downloaden? En heeft iemand hier meer informatie over? Alvast bedankt! :D

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

GTA London 1969 was oorspronkelijk gewoon te koop in de winkel en hij is niet uitgegeven op de Rockstar Classics site. De uitbreiding voor London 1969, London 1961, is wel gratis te downloaden van de officiele site, maar dan moet je wel de originele London 1969 hebben... En die vereist weer de originele Grand Theft Auto. Deze games zijn nog wel in de officiele Take Two store te vinden, voor de schappelijke prijs van 10 dollar. Je krijgt dan GTA, GTA London en GTA2.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA London 1969 was oorspronkelijk gewoon te koop in de winkel en hij is niet uitgegeven op de Rockstar Classics site. De uitbreiding voor London 1969, London 1961, is wel gratis te downloaden van de officiele site, maar dan moet je wel de originele London 1969 hebben... En die vereist weer de originele Grand Theft Auto. Deze games zijn nog wel in de officiele Take Two store te vinden, voor de schappelijke prijs van 10 dollar. Je krijgt dan GTA, GTA London en GTA2.
Of je kan ook gewoon zoeken naar De PS1 versie, is altijd nog makkelijker dan PC Versie .
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Ik denk dat het spel niet interessant meer is omdat er veel betere games zijn uitgekomen. Ten eerste is London topdown en ouderwets en zelfs van topdown games zijn betere versies gemaakt zoals gta2, verder speelt iedereen op dit moment GTA4, San Andreas en nog een paar Vice city, bijna niemand speelt nog GTA3 heb ik het idee. Dus je kan wel zeggen dat een oud spel als deze al helemaal op sterven ligt.

Niet iedereen gta 4 want bij triljoenen kinderen kun je hem niet instaleren, bij mij wel maar het is een spel met 3626 fouten daardoor kan ik hem moeilijk installeren -.-

GTA SA & GTA VC zijn op dit moment nog het populairst.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...

Zoek op: GTA London 1961 ps1 :tu: bestaat echt hoor

Gelijk heb je: Je hoeft nooit het nieuwste van het nieuwste te hebben :*D

Ik ben blij met wat ik krijg

Bestaat ie wel....Ik moet beter zoeken .

Hieronder@ I'am very confused now .

Bewerkt: door 1973
Link to comment
Delen op andere websites

Zoek op: GTA London 1961 ps1 :tu: bestaat echt hoor

GTA: London 1961 is alleen als download voor Windows vrijgegeven. Er is geen PlayStationversie; zelfs de PC-versie is nooit in de winkel verkrijgbaar geweest. Waarschijnlijk ben je in de war met GTA: London 1969, waar wel een PS-versie van is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...