Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Episodes from Liberty City: Fizz trailer online!

Zojuist hebben we van Rockstar Games een nieuwe trailer ontvangen waarin het televisieprogramma Fizz is te zien. Hierin zitten beelden van het binnenkort exclusief voor XBox360 uit te komen Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City.

The Ballad Of Gay Tony is te verkrijgen via Xbox Live voor € 19,90 of 1600 MS points. Maar de game is ook samen met de eerder uitgebrachte ‘The Lost And Damned’ in de winkel te koop voor €44,99, onder de naam ‘Episodes Of Liberty City’. Je hebt daarvoor geen Xbox Live nodig, geen hard drive, geen internet connection en zelfs geen GTAIV. Beide zijn verkrijgbaar vanaf 29 oktober.

• Replies 50
  • Views 32k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Weer een mooie trailer. If a celebrity snorts it. En dan een paar katjes naar binnen werkte XD

Who weer een mooie trailer!

In het begin hebben ze het even over Vinewood, is dit alleen omdat daar beroemde mensen wonen? of verwijzing naar andere GTA?

Leuke trailer :puh: , wel origineel, ik leek Playboy X in het begin te zien, maar dat zal ik wel fout hebben :7 .

Sorry, vind deze trailer echt nergens op slaan..

Wouw ik vind het echt vet hoe ze deze shit maken echt te gek gewoon!

Geweldige trailer...

Geweldige ga(y)me...

Ik heb 'n Xbox...

Raad eens wie 'm zekrr gaat kopen...

:tu::tu::tu:

Grappige trailer. Geweldig hoe Rockstar altijd een dosis humor aan hun games toevoegt.

Luis zag er btw wel stoer uit in de club, als Bouncer. :D

Nog twee weken!

Er viel me trouwens nog iets op, zag ik nou camera toestellen van de pers.. :puh: Wie weet komt er wel een missie dat je die camera tot je beschikking krijgt ofzo en dat als je fotos maakt deze dan kunnen worden opgeslagen of zo (uiteraard buiten de missie om) :puh:

Deze DLC word veel uitgebreider dan TLaD denk ik. Als je ziet wat Luis allemaal aan het doen is...

Ik vind het een beetje te "gay". Maargoed voor de rest wel mooie trailer.

Er viel me trouwens nog iets op, zag ik nou camera toestellen van de pers.. :puh: Wie weet komt er wel een missie dat je die camera tot je beschikking krijgt ofzo en dat als je fotos maakt deze dan kunnen worden opgeslagen of zo (uiteraard buiten de missie om) :puh:

Ik zag idd ook camera's. Verder een vette game!!!

Gay... maar dan op een funny manier :puh:

w8 eens ff bij 1:08... das een nieuwe auto!

w8 eens ff bij 1:08... das een nieuwe auto!

Dat is geweten, dat is een nieuwe Benefactor limousine(naam verder ongekent) :) .