Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mocht je denken dat je de titel niet goed gelezen hebt, dan heb je het mis. Er is beeldmateriaal opgedoken van een 'waarschijnlijke' PC versie. Het begon met het starten van een petitie voor een GTA V PC versie. Wanneer de petitie 650.000 handtekeningen zou bereiken, kwam er beeldmateriaal vrij. Inmiddels heeft de petitie meer dan 650.000 handtekeningen, als gevolg daarvan kwam er het onderstaande filmpje op internet.

In het filmpje zie je Franklin rondlopen in de buurt waar hij woont. Je hoort het geluid van een tikkend toetsenbord en de settings hebben veel gemeen met de PC settings uit GTA IV. Onderaan is er ook 'Video Memory' te vinden, dit staat normaal gesproken niet bij de PS3 of Xbox 360 versie. Dit zou dus kunnen beteken dat deze 'leak' waar is. Kijken jullie al uit naar de PC versie? smile3.gif

Bronnen: Metro, Change (Petitie) en YouTube

• Replies 37
  • Views 5.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Dat zou me erg leuk lijken. Laten we hopen dat dit soort dingen het balletje laten rollen ^^

Mouse movement is erg realistisch hoow.gif

De muis beweegt wel wat raar inderdaad, niet echt natuurlijk. Maar goed, ik raak door deze video niet meer of minder overtuigt van het al dan niet verschijnen van een PC-versie, die komt gewoon. yep.gif

Interessant. Hopen dat het een voorbode is op een (snelle) daadwerkelijke aankondiging van de PC-versie. :D

Thanks voor het plaatsen van dit filmpje, Bas! :)

Wel, als het niet echt is, lijkt er me toch veel tijd ingedoken te zijn om zoiets in elkaar te flansen. Ik hoop dat de PC-gamers binnenkort ook kunnen genieten van deze fantastische game.

als het echt een PC versie betreft waarom heeft ie het dan niet opgenomen met fraps oid in plek van met een aardappel? :7

Ik weet 100% dat dit een modded PS3 versie is. Mijn PS3 controller klinkt EXACT het zelfde als dat toetsenbord. En dat mousemovement is te onrealistisch.

als het echt een PC versie betreft waarom heeft ie het dan niet opgenomen met fraps oid in plek van met een aardappel? :7

Dit is een goed argument van Ballas.

Edited by Ezra24rct3

Echt of niet, ik hoop dat hij wél komt. Iedereen moet van dit spel kunnen genieten ookal vind ik hem niet zooooo top. Blijft een R*-game :D:tu:

Nou, het zou leuk zijn voor de PC-gamers natuurlijk, maar ik kan het wel nog geene cht bewijs noemen, daar is dit filmpje echt te bagger voor.

In ieder geval het stukje "Video memory" is geschreven in Arial, in plaats van House Industries' Chalet dat R* gebruikt in GTA V.

Dus: fake.

Haha d'r is gewoon iemand naast hem gaan zitten en heeft op een toetsenbord lopen rammen. Dit is fake. Maar hoe dan ook komt die PC versie er wel natuurlijk :)

Ondanks dat het naar alle waarschijnlijkheid nep is ziet het er wel hardstikke cool uit. thumbsup2.gif

Al verwacht ik dat de menu's er iets ruimer/anders uit zien op de PC aangezien je dan veel meer ruimte hebt op hogere resolutieschermen.

Ik hoop dat hij komt. Maar zal nog wel even duren.

Je maakt me blij met een dode mus, Bassieboy..

Hij laat verder ook niet de muis/toetsenbord en gameplay tegelijkertijd zien. Waarschijnlijk drukt hij wat knoppen in terwijl hij zijn controller gebruikt (of reeds opgenomen en bewerkt beeldmateriaal afspeelt).