Geplaatst: 6 mei 200718 jaren comment_672715 Mooi gemaakt die spider-man style. Maar je had misschien dat zwart uit spider-man 3 kunnen gebruiken . Dan had ik misschien wel een 9 gegeven. Want nu moet je tevreden zijn met een 7 De render vind ik niet echt passen bij onze spider-man. Toch erg mooi gedaan
Geplaatst: 6 mei 200718 jaren Auteur comment_672716 Haha bedankt, ik ben al bezig met iets nieuws ondertussen maak ik wat signatures.
Geplaatst: 7 mei 200718 jaren comment_673185 Mooi gemaakt die spider-man style.Maar je had misschien dat zwart uit spider-man 3 kunnen gebruiken . Dan had ik misschien wel een 9 gegeven. Want nu moet je tevreden zijn met een 7 De render vind ik niet echt passen bij onze spider-man. Toch erg mooi gedaan ik snap eerlijk gezegd 1 ding niet je zegt "de render vind ik niet echt passen bij onze spiderman" maar.. de render is spiderman ^^ rate: + punten: - goede font gebruikt, alleen misschien kon je beter een andere kleur gebruiken en de opacity iets lager zetten - de render is er goed in geplaatst, het web gaat nu mooi door naar onder - punten: - ik vind de 2 lijnige border *onder & boven* niet echt passen, als je een border neemt moet je hem gewoon aan alle kanten doen - de BG vind ik iets te standaard en ik vind de kleur niet echt kloppen *je kon beter een rood,zwart achtige BG gebruiken* Cijfer: 6.5
Rates en Comments zijn welkom.