Geplaatst: 1 maart 200817 jaren comment_902284 Ik zit met een probleem, San Andreas weigert continu op te starten. ============================================ Ik zal het even uitleggen: Ik start SA op Dan komt er dit scherm: Dan klik ik op: Dan is het downloaden voltooid: Dan klik ik op San Andreas: En dan komt er dit: ========================================================== Weet iemand wat ik fout doe en hoe het wel moet? alvast bedankt! bumpeeuh Bewerkt: 1 maart 200817 jaren door bierbuikje
Geplaatst: 1 maart 200817 jaren comment_902302 Kan je wat meer informatie geven over je PC? (Videokaart, processor, RAM - Kan via: Start -> Uitvoeren > Typ in: DXDIAG. Controleer daar ook of er echt DirectX 9.0 staat.) Volgens mij ligt het aan je videokaart.. Probeer DirectX 9.0c hier eens te downloaden: http://www.softwarepatch.com/windows/directx.html Bewerkt: 1 maart 200817 jaren door Gangsta
Geplaatst: 1 maart 200817 jaren comment_902406 er staat directX 9.0 Videokaart? (tabblad beeldscherm) Je processor en RAM zijn goed.
Geplaatst: 1 maart 200817 jaren Auteur comment_902842 Ik ben erachter wat het probleem is: er ontbreken twee bestanden. ddraw.dll ddrawex.dll Mijn vraag is, mag ik deze twee bestanden ook van iemand hebben? ik heb geen idee in welke map ze staan/horen te staan. screen: edit ze staan in: C:\WINDOWS\system32\DirectX\Dinput Bewerkt: 1 maart 200817 jaren door bierbuikje
Geplaatst: 1 maart 200817 jaren comment_902922 Ik heb ze niet zo snel bij de hand, maar op deze kun je DLL-bestanden downloaden. Voer de naam in en download ze, om ze vervolgens op de juiste plaats te zetten. Je videokaart kun je overigens vinden onder het tabblad 'Beeldscherm' in DxDiag; handig voor de volgende keer.
Geplaatst: 1 maart 200817 jaren Auteur comment_902929 ik heb de dll files gedownload maar het haalt niets uit. kan iemand ook zijn eigen ddraw.ini/ddraw.dll/ddraw.png en ddrawex.ini/ddrawex.dll/ddrawex.png kunnen sturen via fileshack.us?
Ik zit met een probleem, San Andreas weigert continu op te starten.
============================================
Ik zal het even uitleggen:
Ik start SA op
Dan komt er dit scherm:
Dan klik ik op:
Dan is het downloaden voltooid:
Dan klik ik op San Andreas:
En dan komt er dit:
==========================================================
Weet iemand wat ik fout doe en hoe het wel moet?
alvast bedankt!
bumpeeuh
Bewerkt: door bierbuikje