deze maand zit ik op de pc met last te denken van virus~en !! want mijn pc loopt zo traag ik scan de hele tijd met mijn virusscanner McAfee maar hij vind niks en deze maand zie ik steeds ip van mensen die mijn computer een code ofzo geven weet niet wat daar mee word bedoelt. En zie steeds meer vreemde dingen en bestanden op mijn pc En nu kan ik zelfs mijn lokaale station C en D niet normaal openen alleen door .te openen door te kliken alleen linker muis knop openen Kan iemand mij graag helpen want dan kan ik liever weer mijn pc voor 60 euro bij een man opnieuw instaleren te duur
hey
deze maand zit ik op de pc met last te denken van virus~en !! want mijn pc loopt zo traag ik scan de hele tijd met mijn virusscanner McAfee maar hij vind niks
en deze maand zie ik steeds ip van mensen die mijn computer een code ofzo geven weet niet wat daar mee word bedoelt. En zie steeds meer vreemde dingen en bestanden op mijn pc
En nu kan ik zelfs mijn lokaale station C en D niet normaal openen alleen door .te openen door te kliken alleen linker muis knop openen
Kan iemand mij graag helpen want dan kan ik liever weer mijn pc voor 60 euro bij een man opnieuw instaleren te duur
Alvast bedankt iamyourghost