Met de zoekfunctie kon ik niet vinden waar ik naar zocht, dus daarom vraag ik het hier, mede omdat ik hier eigenlijk altijd (duidelijke) antwoorden krijg.
Ook mijn grote vriend Google heb ik al gebruikt, maar wijst mij niet op wat ik daadwerkelijk zoek.
Ik wil een gallerijsysteem, waar het mogelijk is foto's en filmpjes te kunnen uploaden. Eigenlijk net als GTAForum heeft, maar dan niet ingebouwd in het forum zelf. Dus gewoon een apart systeem wat los staat van het forum of de website.
Ik wil het liefst dat het systeem aan deze wensen voldoet als dat mogelijk is:
Foto's & Filmpjes kunnen oploaden
Categorieën kunnen aanmaken
Registratiesysteem - mensen kunnen zich dus registreren en dan foto's/filmpjes toevoegen
Thumbnail gallerij - Dus dat je de foto's net als op GTAForum klein kan bekijken, wanneer je er dan op klikt verschijnt de volledige foto
Watermerk systeem: als mensen geuploade foto's uit de gallerij willen doorlinken dat hierdan een watermerk in komt.
Indien watermerk niet mogelijk is: iets wat ervoor zorgt dat de foto niet doorgelinkt kan worden
Indien mogelijk: mp3 uploaden??
De schuingedrukte kenmerken zou ik fijn vinden, maar zijn niet van groot belang.
Met de zoekfunctie kon ik niet vinden waar ik naar zocht, dus daarom vraag ik het hier, mede omdat ik hier eigenlijk altijd (duidelijke) antwoorden krijg.
Ook mijn grote vriend Google heb ik al gebruikt, maar wijst mij niet op wat ik daadwerkelijk zoek.
Ik wil een gallerijsysteem, waar het mogelijk is foto's en filmpjes te kunnen uploaden. Eigenlijk net als GTAForum heeft, maar dan niet ingebouwd in het forum zelf. Dus gewoon een apart systeem wat los staat van het forum of de website.
Ik wil het liefst dat het systeem aan deze wensen voldoet als dat mogelijk is:
De schuingedrukte kenmerken zou ik fijn vinden, maar zijn niet van groot belang.
// X-Qyeh