Jump to content

Handling.cfg


Tim

Recommended Posts

Hier is de rijd van de Blista Compact

BLISTA 1900.0 2.1 5.5 1.9 0.0 0.0 0.2 70 0.8 0.75 0.54 5 170.0 20.0 F P 7.0 0.65 0 30.0 1.4 0.11 0.2 0.8 20000 0.25 -0.15 0.5 0.0 2 0 1

Het Blauwe getal is het gewich...Dit heeft niks te maken met de snelheid...Als je het heel zwaar maakt, en een wagen knalt tegen jouw een vliegt hij gewoon weg :)

Het Roode getal beteken hoe snel hij maximaal kan

Het groene getal is hoeveel km per seconden hij optrekt

En de paarse F betekend Voorwielaandrijving

je kan ook een 4 gebruiken...dat is een 4wielaandrijving (hij gaat dan veel harder)

je hebt ook nog een R...dat is een achterwielaandrijving

Meer weet ik niet

suc6 ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, dat is handig om te weten, bedankt daarvoor Rambo! ;)

Maar als ik nu van de originele handling.cfg een back-up heb gemaakt, en ik modificeer wat, dan verandert er niks in het spel en blijkt alles hetzelfde gebleven te ziin, ook in het handling programmaatje. :huh:

Bewerkt: door Melchior
Link to comment
Delen op andere websites

hoe bedoel je precies...je moet ook niet in de backup gaan werken...maja als je ff w8 dan zet ik een handling van mij op het forum

Oke Rambo, dat zou handig zijn ;) , anders is het zo vaag en weet niemand wat je bedoelt :angry: ! (of het ligt natuurlijk aan hoe ik het vertel.) :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Hier is de rijd van de Blista Compact

BLISTA 1900.0 2.1 5.5 1.9 0.0 0.0 0.2 70 0.8 0.75 0.54 5 170.0 20.0 F P 7.0 0.65 0 30.0 1.4 0.11 0.2 0.8 20000 0.25 -0.15 0.5 0.0 2 0 1

Het Blauwe getal is het gewich...Dit heeft niks te maken met de snelheid...Als je het heel zwaar maakt, en een wagen knalt tegen jouw een vliegt hij gewoon weg :)

Het Roode getal beteken hoe snel hij maximaal kan

Het groene getal is hoeveel km per seconden hij optrekt

En de paarse F betekend Voorwielaandrijving

je kan ook een 4 gebruiken...dat is een 4wielaandrijving (hij gaat dan veel harder)

je hebt ook nog een R...dat is een achterwielaandrijving

Meer weet ik niet

suc6 ;)

weet iemand ok het getal van de blista, waar je kan instellen hoe hoog de wielen van de grond af staan

Link to comment
Delen op andere websites

als ik dit aanpas (de waardes van handling.cfg), dan loopt mijn pc vast waar licht dit aan, ik heb een P4 2.4ghz, maargoed goedgenoeg om gta te spelen, dus daar kan het niet aan liggen

bij moet doet hij het gewoon..dus je moet toch iets fout hebben gedaan

ik kan je er niet mee helpen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...