Editie 3 - Admins strippen (0 reviews) Admins Strippen Lantyz licht PatrickW Share https://gtagames.nl/blogs/entry/1876-editie-3-admins-strippen/ Share on LinkedIn Share on Bluesky {lang="reddit_text" Share on X Share on Facebook More sharing options... Followers Hoeveel procent heb je GTA Vice City uitgespeelt? 91 members have voted 1. Hoeveel procent heb je GTA Vice City uitgespeelt? 10% 6% 5 20% 7% 6 30% 1% 1 40% 2% 2 50% 13% 11 60% 7% 6 70% 4% 4 80% 8% 7 90% 48% 40 100% 0% 0 This poll is closed to new votes Please sign in or register to vote in this poll. Deze rubriek is geschreven door Lantyz en PatrickW!Iedere week *blablabla*. Vandaag opende OWN eindelijk weer haar deuren, waarmee Patricks en Lantyz' afzien ten einde was.13. Of 14. En er was licht
.Timothy Leden January 21, 200818 yr Author stats Originaliteit ontbreekt niet, blijkt uit een nieuwe AWN
Recommended Comments