Editie 93 - Inleiding (0 reviews) Share https://gtagames.nl/blogs/entry/2436-editie-93-inleiding/ Share on LinkedIn Share on Bluesky {lang="reddit_text" Share on X Share on Facebook More sharing options... Followers Mensen, ik heb absoluut geen zin om een inleiding te schrijven. Even een paar puntjes: De Tien is gecanceld. Game On is uitgesteld. En het belangrijkste: we hebben een nieuwe co! Ikkes, heel erg bedankt voor je vele inzet! En graag een warm welkom voor Thundercover! Doei.
Ymosky Leden June 24, 200817 yr Author stats Oke, nou dan heb ik ook geen zin om te reageren Dus doe ik dat ook niet.... Thundercover, gefeliciteerd, veel plezier als co-leader! Maak er wat moois van. groetjes,
Recommended Comments