Editie 249 - Welkom!
Hoeveel procent heb je GTA Vice City uitgespeelt? 91 members have voted

Welkom bij de nieuwste editie van OWN! Ikzelf ben even afwezig geweest. Heb afgelopen week tentamens gehad, en was dus de gehele week inclusief afgelopen weekend niet aanwezig. Maar geen zorgen, ik ben er weer! ![]()
Deze week helaas geen Interviews, maar daarvoor in de plaats hebben we wel een In the Spotlight. Daarnaast weer het gebruikelijke nieuws en natuurlijk zetten we de test weer door. Veel plezier en tot volgende week als we onze 250e editie gaan publiceren!
Kloep, OWN leader
Recommended Comments