Jump to content

Race plaatje voor vriend.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

yannick3.jpg

just tryed somting :puh:

If a mod ask me why i make a topic while i have a gallery well:

A gallery doesnt ring anny bells too other members , They dont wanna rate

them all and they just leave.

Bewerkt: door Stopbord
Geplaatst:

Wat ik al gelijk opvat is de tekst, het ziet er niet uit. Ik zie ook gelijk dat je een Gradient Overlay heb gedaan op je tekst en dat staat niet mooi. Ook had ik een andere font gekozen voor de tekst. De achtergrond ziet er leuk uit en het staat leuk bij de auto.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil wel raten, maar bij mij doet de afbeelding het niet. :bonk: Kan je misschien een link posten naar de afbeelding?

Bewerkt: door Djmaddox
Geplaatst:

Oke, thx.

Het lettertype is een enorme fail, net zoals dat groen en de achtergrond. Als je een afbeelding met een auto erin wilt maken moet je niet een foto nemen die door een amateur is genomen met allemaal mensen op de achtergrond enz. Als je dat wilt doen moet je er toch echt een van een photoshoot nemen.

Nu zou ik hem een 2.5/10 geven.

Waarom gebruik je niet deze afbeelding?

Geplaatst:

@Hierboven, daar ben ik het helemaal mee eens, WAT EEN LELIJK PLAATJE, die auto's op de achtergrond, ziet er echt niet uit, en de de zon die op de auto schijnt, echt niet mooi, ook dat groene erbij, past gewoon niet, en dan het lettertype, echt niet mooi, ook de kleur ervan vind ik niet mooi.

1/10 (voor de moeite)

Geplaatst:
Oke, thx.

Het lettertype is een enorme fail, net zoals dat groen en de achtergrond. Als je een afbeelding met een auto erin wilt maken moet je niet een foto nemen die door een amateur is genomen met allemaal mensen op de achtergrond enz. Als je dat wilt doen moet je er toch echt een van een photoshoot nemen.

Nu zou ik hem een 2.5/10 geven.

Waarom gebruik je niet deze afbeelding?

Wat voor brush kleur moet ik dan usen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...