Dakendak Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Zijn er eigenlijk helicopters in gta cw , en waar vind je die ? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Die zijn er zeker, maar die kan je niet gebruiken. Ze zijn in de missies: Copter Carnage Kenny Strikes Back Slaying With Fire Bij de missie Copter Carnage kan je het dichtst in de buurt komen, nadat je het warehouse gevonden hebt moet je in het warehouse zien te komen. Als je erin bent loop je het heliplatform op en daar staat de helikopter nog, maar hier kan je niets mee het is slechts unsolid. http://img65.imageshack.us/i/cwchopper2.jpg/ Reageren
Dakendak Geplaatst: 7 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Die zijn er zeker, maar die kan je niet gebruiken.Ze zijn in de missies: Copter Carnage Kenny Strikes Back Slaying With Fire Bij de missie Copter Carnage kan je het dichtst in de buurt komen, nadat je het warehouse gevonden hebt moet je in het warehouse zien te komen. Als je erin bent loop je het heliplatform op en daar staat de helikopter nog, maar hier kan je niets mee het is slechts unsolid. http://img65.imageshack.us/i/cwchopper2.jpg/ Oh ok , bedankt ! Ps ; eb veel posts van u gelezen ! Reageren
bramboy Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 heli's zijn alleen in missie en als je minstens 3 sterren achter je aan hebt bij de politie schiet er 1 konstant op je maar die kan je ook neit krijgen Reageren
fricoandello Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Ik vroeg me af of er in gta chinatown wars er een speciale busroute of zijn er gewoon wat bushokjes neergezet? Reageren
Doggi Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 je kan 2 helicopters krijgen met de 'action replay codes' Reageren
bramboy Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Ik vroeg me af of er in gta chinatown wars er een speciale busroute of zijn er gewoon wat bushokjes neergezet? Ehm je ziet nooit een bus rijden, er is 1 bus-station ( vraag me niet waar maar ik geloof dicht bij je eerste save house ) je kan 2 helicopters krijgen met de 'action replay codes' Action replay codes zijn alleen voor als je flash kaart gebruikt En flash kaarten zijn illegaal op het forum. Hier kan ik dus Géén verdere info over geven Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.