Bayside Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 (bewerkt) Hallo , Ik had eerst een tool voor MSN dat ik op meerdere MSN's tegelijk kon, dat ik de reclames enzo uit kon schakelen, dat soort dingen. Ik kan dit ding nu nergens meer vinden, dus weet iemand anders nog zo'n soort programmaatje? Ik moet er iig mee op meerdere MSN's tegelijk kunnen. Bij voorbaat dank Bewerkt: 7 juli 2009 door Bayside Reageren
GAMEKINGZ Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 MSN Discovery en Messenger Plus! Reageren
Bayside Geplaatst: 7 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 MSN Plus heb ik dus al, daar kan het niet mee.. MSN Discovery zal ik binnenkort eens uitproberen.. Reageren
Bayside Geplaatst: 7 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Met MSN Discovery kan je geloof ik niet op 2 msn's tegelijk..? Weet er iemand een programmaatje waarvan die zeker weet dat het kan? :$ Reageren
GAMEKINGZ Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Klik hier of zoals al op forum stond Deze topic. Reageren
Bayside Geplaatst: 7 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 In dat topic stond A-Patch vermeld, die zocht ik. Bedankt Reageren
.Stan Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Waar haal je eigenlijk MSN plus? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Google. Eerste link: Klik. Trouwens: MSN+ kan wel meerdere keren messenger openen toestaan: dit doe je door Onder voorkeuren en instellingen bij aanpassingen "meerdere messenger programma's toestaan" aan te vinken. Reageren
.Stan Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Hoe weet ik of dat geen oplichterij programma is? Reageren
Bayside Geplaatst: 7 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 (bewerkt) Omdat het zo ongeveer iedereen het gebruikt? Die MSN heeft iig. @Killerzero, je hebt gelijk, dat werkt ook gewoon. Bedankt! Bewerkt: 7 juli 2009 door Bayside Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.