Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Was een beetje aan het klooien met PS en dit kwam eruit:

V1

lexus1234.png

V2

lexus1234copy.png

Beetje retro maar wel aardig dacht ik zelf... Wat vinden jullie ervan? Moet er meer effecten bij? Meer brushes?

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:

Prima zo, niks meer aan doen. De schaduw is mooi, en die border eromheen maakt het af. En de border om de tekst staat ook erg goed. De kleuren staan ook goed bij elkaar, het lijkt alsof deze signature altijd al zo was.

Geplaatst:

Ik vind het een heel mooie signature, maar die rode stukjes binnen de 'E' en om de andere letters vind ik minder mooi, misschien moet je die rode stukjes weghalen en veranderen in een donker gele kleur (donkerder dan de lijn die er al omheen zit), dat geeft een mooier denk ik.

Geplaatst: (bewerkt)
Prima zo, niks meer aan doen. De schaduw is mooi, en die border eromheen maakt het af. En de border om de tekst staat ook erg goed. De kleuren staan ook goed bij elkaar, het lijkt alsof deze signature altijd al zo was.

Dank je ^_^

Ik vind het een heel mooie signature, maar die rode stukjes binnen de 'E' en om de andere letters vind ik minder mooi, misschien moet je die rode stukjes weghalen en veranderen in een donker gele kleur (donkerder dan de lijn die er al omheen zit), dat geeft een mooier denk ik.

Dat vind ik ook minder maar hoe ik dat moet weghalen... PS deed het namelijk vanzelf toen ik ''outer glow'' deed. Komt denk ik doordat de outer glow op sommige punten dubbel is, en dus donkerder.

EDIT:

En toch kreeg ik het voor elkaar :tu::D

lexus1234copy.png

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:

Zal ik er een tut voor maken? :D Zo moeilijk is het ook weer niet, maarja, je moet het maar net weten.

Geplaatst:
Zal ik er een tut voor maken? :D Zo moeilijk is het ook weer niet, maarja, je moet het maar net weten.

Ja, maak maar een tut :D

Geplaatst:

Ja, maak maar een tut :D

Is er ergens op dit forum een tut over hoe ik een tut moet maken? :$

Geplaatst:

Wat betreft je naam- signature, erg mooi gelukt :) Goed lettertypen en voor een naam sig is hij prima gevuld het straalt echt wat uit en is zeker niet standaard. Ik vind persoonlijk V2 mooier die lijkt wat lichter (of ligt dat aan mij ogen?). Vind sowieso wat mooier staan als de tekst wat lichter is, dat heeft net even wat meer uitstraling. Hoe donkerder hoe stoffiger het overkomt in mijn ogen.

Btw: Ben benieuwd naar je tutorial. Je gaat er zeker een proberen te maken, waarbij je alles in een mooi venster met achtergronds kleur plaatst? (als ik het goed verwoord). Heb dat zelf ook eens geprobeerd, maar het is nog een heel gedoe om dat voor het eerst mooi en passend te maken. Zeker omdat je iedere keer print screen maakt van je werk en het weer passend in de tutorial moet plaatsen. Daarom neem ik altijd enkel screens en zet de tekst gewoon op het forum onder de plaatjes... Succes

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...