donnie1992 Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Kan iemand me helpen. Met het stukje dat je je jezelf op de helikopter moet trekken. daar faal ik altijd. Ik tap heel snel met spatie op het keyboard maar toch lukt het niet! Het is me maar 1 of 2 keer gelukt toch in de heli te komen maar dan wordt ik alweer uit de lucht ge rpged. Iemand tips? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Gewoon een paar keer achter elkaar oefenen, maar dat zal je vast al gedaan hebben Anders kan je de Spatie toets naar een kleinere toets verplaatsen, Bijvoorbeeld N ofzo, Dat kan je via Custom Mapping doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djkick Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 oefenen oefenen en nog eens oefenen. en als het dan nog niet lukt het aan een vriend(in) vragen om het voor je te doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2009 Ik heb dan wel een PS3, maar daar werkte het ook veel beter! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maluku111 Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2009 (bewerkt) bij mij werkt ie ook niet ik heb op xbox moet je op A dukken maar moet het senel agter el kaar of gwoon 1 x ? Bewerkt: 28 juli 2009 door maluku111 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2009 Herhaaldelijk blijven duwen(net zoals in Truck Hustle), uiteindlijk zal Niko zich wel omhooghijzen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2009 Raar eigenlijk... van de laatste 10 missies is dit de enigste die me in 1 keer is gelukt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X_Boy Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2009 Je moet de juiste toest achterelkaar blijven indrukken. Dus los laten en weer indrukken, los laten en weer indrukken enz. enz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DennisdeBrouwer Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2009 Kan iemand me helpen.Met het stukje dat je je jezelf op de helikopter moet trekken. daar faal ik altijd. Ik tap heel snel met spatie op het keyboard maar toch lukt het niet! Het is me maar 1 of 2 keer gelukt toch in de heli te komen maar dan wordt ik alweer uit de lucht ge rpged. Iemand tips? wat raar, ik zou zeggen dat je gewoon een paar keer moet oefenen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.