Jinferno Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 (bewerkt) Heej, Sinds kort ben ik weer opnieuw begonnen met GTA IV, nu heb ik nog die oude GSM met grijze achtergrond. In het begin van je spel zegt Roman ook in een cutscene als hij zijn GSM aflegt, dat Niko er later ook een zal krijgen van hem. Maar vanaf welke missie krijg je die nieuwe GSM, dan kan je dus ook de Whiz achtergrond gebruiken etc. >>> Door Hanneswasco: Verplaatst naar IV: General.<<< Bewerkt: 7 juli 2009 door Hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Heej,Sinds kort ben ik weer opnieuw begonnen met GTA IV, nu heb ik nog die oude GSM met grijze achtergrond. In het begin van je spel zegt Roman ook in een cutscene als hij zijn GSM aflegt, dat Niko er later ook een zal krijgen van hem. Maar vanaf welke missie krijg je die nieuwe GSM, dan kan je dus ook de Whiz achtergrond gebruiken etc. Playboy x , derde missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Photo Shoot van Playboy X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jenske94 Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 nieuwe gsm is goed die oude sukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 nieuwe gsm is goed die oude sukt Die oude krijg je ook maar van Roman. het is teminste wat. maar de Wireless Phone van Playboy X is natuurlijk beter met Camera Etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Ik vind het altijd zo vaag dat er weer zoveel mensen moeten reageren, ik bedoel een reactie is toch genoeg? ps: niet kwaadaardig bedoeld ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pow Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2009 je kan ook dure ringtones en achtergronden kopen voor 100 dollar per stuk via een gta website >>> Door Hanneswasco: Dat is waar, maar daar wordt toch niet achter gevraagd?<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2009 Ik vind het altijd zo vaag dat er weer zoveel mensen moeten reageren, ik bedoel een reactie is toch genoeg?ps: niet kwaadaardig bedoeld ofzo. Er zijn mensen die soms wat meer informatie over het onderwerp willen geven. of ze stellen verdere vragen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.