Djmaddox Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Hey, Mijn microfoon doet het niet. Het geluid komt wel via de headset en ik hoor wel wat andere zeggen maar zelf ben ik niet te horen. Ik heb alles aangevinkt bij Realtek Audio. Ik heb Windows 7. Heeft iemand een oplossing? Greets! Reageren
.Stan Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Hey,Mijn microfoon doet het niet. Het geluid komt wel via de headset en ik hoor wel wat andere zeggen maar zelf ben ik niet te horen. Ik heb alles aangevinkt bij Realtek Audio. Ik heb Windows 7. Heeft iemand een oplossing? Greets! Het handigste is als je 'Dempen' niet hebt aangevinkt Reageren
Djmaddox Geplaatst: 7 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 (bewerkt) Het handigste is als je 'Dempen' niet hebt aangevinkt Waar wil je dat dat staat in Windows 7? Bewerkt: 7 juli 2009 door Djmaddox Reageren
.Stan Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 (bewerkt) Het handigste is als je 'Dempen' niet hebt aangevinkt Waar wil je dat dat staat in Windows 7? :o sorry, ik zag niet dat je W7 hebt, ik weet daar helemaal niks van, ik wist niet eens dat hij al uit was Of heb je illegaal/beta... Bewerkt: 7 juli 2009 door stanboy96 Reageren
Crypteq Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 (bewerkt) Klik rechtsonder in beeld op de "luidspreker" en dan de mixer openen. Kijk of je microfoon erbij staat. Anders ga naar: configuratiescherm > geluiden, en kijk dan bij de tab microfoon. @hierboven Windows 7 is allang uit de "beta" fase. je kan de RC van windows (build 7100) gratis downloaden op de microsoft site. Bewerkt: 7 juli 2009 door BC7 Reageren
.Stan Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Klik rechtsonder in beeld op de "luidspreker" en dan de mixer openen.Kijk of je microfoon erbij staat. Anders ga naar: configuratiescherm > geluiden, en kijk dan bij de tab microfoon. @hierboven Windows 7 is allang uit de "beta" fase. je kan de RC van windows (build 7100) gratis downloaden op de microsoft site. Wat is een RC? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 7 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Klik rechtsonder in beeld op de "luidspreker" en dan de mixer openen.Kijk of je microfoon erbij staat. Anders ga naar: configuratiescherm > geluiden, en kijk dan bij de tab microfoon. En dat zal bij mij zijn: Control Panel -> Hardware and Sound? Als ik daar op klik zie ik nergens een tab genaamd Microphone. Reageren
Crypteq Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 (bewerkt) @stanboy96 Een RC is een [acronym=Een release candidate (kortweg RC) is een fase in het ontwikkelingsproces van software. Concreet vertaald is dit een kandidaat voor de finale versie. Indien er geen bugs meer in deze versie gevonden worden zal de release candidate de finale versie worden. Deze fase komt na de bètaversie en voor de release to manufacture (hoewel die laatste zelden voorkomt). Vaak zegt men ook dat deze fase bevroren is wat betreft functies. Hier bedoelt men mee dat er geen extra functies meer aan het programma zullen bijkomen, maar dat men enkel nog bugs uit het programma haalt. Indien nodig kan een programma meerdere release candidates hebben. Bron: Wikipedia]Release canidate[/acronym] @Djmaddox Configuratiescherm > Hardware en sound > sound > en dan Microphone of record Trouwens waarom heb je Windows 7 niet in het nederlands? [/font] Bewerkt: 7 juli 2009 door BC7 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 7 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 (bewerkt) Hij doet het nu, alleen moet ik er nu als een spastische oma in staan schreeuwen voordat iemand me hoort. Enige oplossingen? EDIT: @ hierboven, goede vraag. Bewerkt: 7 juli 2009 door Djmaddox Reageren
Crypteq Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Hij doet het nu, alleen moet ik er nu als een spastische oma in staan schreeuwen voordat iemand me hoort. Enige oplossingen? EDIT: @ hierboven, goede vraag. In de tab microphone/record kan je m ook hoger zetten, en eventueel een DB boost. Welke build van windows 7 heb je? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 8 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Hij doet het nu, alleen moet ik er nu als een spastische oma in staan schreeuwen voordat iemand me hoort. Enige oplossingen? EDIT: @ hierboven, goede vraag. In de tab microphone/record kan je m ook hoger zetten, en eventueel een DB boost. Welke build van windows 7 heb je? 7100. Reageren
Crypteq Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Hier heb je de link voor het nederlands language pack: Klik (onderaan de pagina) Veel plezier ermee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.