bartos01 Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 (bewerkt) hey, ik heb mijn GTA IV voor de pc al een tijdje, maar hij draaide heel sloom door men videokaart (geforce 8400) nu heb ik gistere pc in poc winkel gedaan en heb hem nu terug en er zit nu een ATI radeon HD 4650 (1 gig videokaart) in (ik heb er ook nog 2 gig extra ram bijgestoken, nu heb ik intotaal 3 gig RAM) nu ik instaleer gta IV en na een tijd geeft die ineens een fout: feature transfer error component: GTAIV_dynamic file: E:\GTAIV\data2.cab error: gegevensfout (cyclische redunantiecontrole) en dan sluit de setup af wie kan me helpen?? zou graag gta IV vandaag nog spelen btw: weet iemand of dit een goede videokaart is voor gtaIV? zou ik hiermee met 3 gig ram op gemiddelde resolutie kunnen spelen? Bewerkt: 7 juli 2009 door bartos01 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 maak de dvd eens schoon. die videokaart is wel redelijk okee, wat zijn de rest van je specs? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bartos01 Geplaatst: 7 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 mijn specs: - windows vista - geheugen: 3070mb - processor: AMD athlon 64x2 Dual core Processor 4400+ (2CPUs), ~2.3 GHz - grafische kaart: ATI radeon HD 4650 kweet niet wat ik er nog meer moet zetten, moest er nog iets bij moeten, zeg dan maar, en hoe ik het kan vinden dan zet ik het erbij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Je processor is te sloom voor GTA IV. Dus eigenlijk schiet je met dat extra RAM en nieuwe videokaart niet zo heel veel op. Je moet ook een betere processor hebben, en dus een nieuw moederbord. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bartos01 Geplaatst: 7 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Je processor is te sloom voor GTA IV. Dus eigenlijk schiet je met dat extra RAM en nieuwe videokaart niet zo heel veel op. Je moet ook een betere processor hebben, en dus een nieuw moederbord. dus hij gaat totaal niet sneller draaien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Ik heb IV gespeeld met een 4200+ @ 2,2ghz en een 9600GT met gemiddeld zo een 25-30FPS. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bartos01 Geplaatst: 7 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Ik heb IV gespeeld met een 4200+ @ 2,2ghz en een 9600GT met gemiddeld zo een 25-30FPS. en is dat snel? want srry maar ik snap dus niks van die fps e hoeveel fps moet je hebbe voor vlot tedraaien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 dat is goed, maa rje hoeft er neit vanuitt e gaan dat het goed draait, dat word met alles op low, wt er niet uit ziet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Ik heb IV gespeeld met een 4200+ @ 2,2ghz en een 9600GT met gemiddeld zo een 25-30FPS. En jij noemt dat soepel? Bovendien is die 4650 nog iets slechter dan een 9600GT dus zit hij vast op 20-25 FPS. Wat een feest. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[ION]Leviathan Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 Om even terug te komen op de oorsprong van dit topic. Een cyclische redundantiefout treedt op als het bronstation (in dit geval de dvd) niet goed gelezen kan worden. Dit kan zijn door beschadiging of door vuil van de dvd, of soms van het dvd-station zelf. Wat je kunt proberen is om de gehele inhoud van de installatie dvd's naar je harde schijf te kopiëren en het spel vanaf de harde schijf installeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.