Jump to content

Gevangenis


deamer

Recommended Posts

Kan je in de gevangenis inbreken tijdens de gewone gta 4 want ik las ergens dat het wel kon met the lost en the damned. en als het kan kan je dar ook elizabeth en gerry mcreary meenemen?

Neen, dat kan je niet. Je zal slechts enkele keren in de gevangenis zijn om Gerry McReary op te zoeken, maar je zal hem nooit moeten bevrijden of iets dergelijks. Het kan zijn dat je in The Lost and Damned eens iemand moet bevrijden, maar aangezien ik geen Xbox heb, heb ik hier ook geen verstand van. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

je kan die gevangenis ook gewoon los in (met helicopter) alleen of je heeluits er uitkomt is het 2 want dan krijg je gelijk 3 sterren en alle agenten opje af die er in zitten........

Link to comment
Delen op andere websites

Vorige keer zat ik in de gevangenis rond te rennen en te schieten en nergens bewakers te bekennen en kreeg geen wanted level alleen gevangenen, ging ik naar z'n bewaaktoren ging er op los schieten op de parkeerplaats ernaast en daar heb ik het vet lang vol gehouden en heel veel agenten vermoord was een mooie positie

Link to comment
Delen op andere websites

je kan die gevangenis ook gewoon los in (met helicopter) alleen of je heeluits er uitkomt is het 2 want dan krijg je gelijk 3 sterren en alle agenten opje af die er in zitten........

Ik krijg anders nooit sterren als ik met de gevangenis invlieg, misschien dat jij op een agent land ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg ook nooit wanted, behalve als je gaat schieten ofzo. En over gevangenis gesproken: Als je in de gevangenis iemand omverrijdt, met een motor of auto ofzo, en hij komt achter je aan, moet je wachten tot hij op je begint te slaan. De bewakers zullen hem dan proberen te arresteren terwijl ze al in de gevangenis zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...