Jump to content

Creative ZEN mozaic 4GB

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik wil de Creative ZEN mozaic 4GB bestellen, op de site van Creative zélf, met wat extra's

ik betaal dit:

de speler zelf: €58.82

armband,skin(?) en case: 23,52

in totaal is dit 107,35

heeft iemand hier ervaringen met deze MP4-speler?

zo ja, kan je er wat over vertellen, en of dit slim is om te kopen?

als je een andere aan wilt raden:

mijn budget ligt rond de 100 euro,

ik wil 4 tot 8 GB geheugen,

moet ergens op internet te bestellen zijn(moet anders zelf naar de winkel gaan, dichtsbijzijnde grote stad is Apeldoorn, bijna een uur fietsen)

Bewerkt: door m.o.d
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb zelf een aantal jaar geleden een Zen gehad, waar ik erg tevreden over was.

Zat stevig in elkaar, niet super krasgevoelig, accu ging lang mee, goede geluids kwaliteit en fijne oortjes.

Ik denk dat dit geen slechte koop zal zijn. :)

Als je op wat meer webshops snuffelt, denk ik dat je hem ook nog wel iets goedkoper kan krijgen dan via Creative zelf.

Bewerkt: door Sentasi
Geplaatst:
Ik heb zelf een aantal jaar geleden een Zen gehad, waar ik erg tevreden over was.

Zat stevig in elkaar, niet super krasgevoelig, accu ging lang mee, goede geluids kwaliteit en fijne oortjes.

Ik denk dat dit geen slechte koop zal zijn. :)

Als je op wat meer webshops snuffelt, denk ik dat je hem ook nog wel iets goedkoper kan krijgen dan via Creative zelf.

ja weet ik, alternate.com heeft hem voor iets goedkoper, maar ik wil die accesoires er ook bij, e n die kon ik nergens anders vinden(zoek al 2 dagen) :)

Geplaatst:

Bestel de Zen zelf dan op de goedkoopste site, en de accesoires bij Creative zelf, zal ongetwijfeld een paar euro schelen. :puh:

Geplaatst:

maar dan kom ik nagekeken rond de 10/15 euro duurder uit met de verzendkosten, en in totaal nog 5 euro.. XD

maar zoveel maakt het niet uit, het gaat maar om een tientje, en die heb ik echt wel, en die kan ik ook missen ;)

Geplaatst:

Dat bedoelde ik er niet mee, of je het wel of niet kan missen. :puh:

Maar iid, als de ene site weer hogere verzendkosten heeft, schiet je er nog niks mee op. :7

Hoe dan ook, het zal denk ik geen slechte koop zijn, ik had er goede ervaringen mee, met de nieuwere generatie Zen's dan niet, maar ik verwacht eigenlijk nog steeds dezelfde kwaliteit ervan.

Geplaatst:

volgens mij heeft de dixons (tegenover de albert hein) ook creatives zens, dus kan je daar ook gaan kijken :)

Daar hebben ze ook leuke gadgets en acties erbij, heb daar mijn touch gekocht, en gratis aan ong 45 euro aan gadgets gekregen :) Bij de its (oranjerie) hebben ze ook mp3/mp4's :)

(woon zelf in apeldoorn :))

succes!

Geplaatst:
volgens mij heeft de dixons (tegenover de albert hein) ook creatives zens, dus kan je daar ook gaan kijken :)

Daar hebben ze ook leuke gadgets en acties erbij, heb daar mijn touch gekocht, en gratis aan ong 45 euro aan gadgets gekregen :) Bij de its (oranjerie) hebben ze ook mp3/mp4's :)

(woon zelf in apeldoorn :) )

succes!

bol.com: 8 gig, 60 euro..

normaal betaal je daar rond de 80 tot zelfs 100 euro voor :)

heb hem besteld, nu maar wachten(vandaag of morgen komt ieXD)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...