Jump to content

Call of Duty 4 & 5 stats

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo Call of Duty 4 en/of 5 spelers.

Ik heb een lijst gemaakt waar je je eigen Call of Duty: World at War score en die van andere GTAforum leden kan bekijken.

naamloosvk.png

Wil je ook in de lijst? Vul dan de onderstaande gegevens volledig in.

Je komt alleen in de lijst als je alle gegevens hebt ingevuld!

CoD 4/5:
Naam:
Prestige:
Rank:
Tijd gespeeld:
Score:
Kills:
Deaths:
Wins:
Headshots:

Als je dit al in hebt gevuld voordat de lijst er was (heel goed natuurlijk) zou ik alleen nog willen weten hoeveel potjes je gewonnen hebt.

De Call of Duty 4: Modern Warfare lijst komt zodra er meer mensen hebben gereageerd.

Mist er volgens jouw nog iets aan de lijst, of heb je opmerkingen, laat het me weten.

Bewerkt: door jeroen.engeler
  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• jeroen.engeler

16

• wupie

4

• Djmaddox

3

• .Stan

2

Geplaatst:
Zouden mensen die dit spel nog spelen deze lijst willen beantwoorden zoals ik gedaan heb:

Platform Ps3

Rank Lv 65 3de prestige

Kills 38.532

Ratio 2.13

Score 408.775

Headshots 4.246

Killstreak 29

Tijd 10d 8u

Meeste speel ik Team Deathmatch

Hoogste zombie level (nazi zombies) lv 30 met 4 mensen met glitch en lv 25 in mijn eentje zonder glitch

Welke glitch?

Geplaatst:

Platform Ps3

Rank Lv 65 2de prestige

Kills 11234

Ratio 1.03

Score geen idee

Headshots 1564

Killstreak 29

Tijd 5d 3u

Meeste speel ik War

Hoogste zombie level (nazi zombies) lv 21 met 4 mensen zonde Glitch

Ik geloof echt niet dat jij level 25 hebt gehaald zonder glitch in je eentje, als ik al niet eens level 22 kan hallen met 4 man.

Geplaatst:
Platform Ps3

Rank Lv 65 2de prestige

Kills 11234

Ratio 1.03

Score geen idee

Headshots 1564

Killstreak 29

Tijd 5d 3u

Meeste speel ik War

Hoogste zombie level (nazi zombies) lv 21 met 4 mensen zonde Glitch

Ik geloof echt niet dat jij level 25 hebt gehaald zonder glitch in je eentje, als ik al niet eens level 22 kan hallen met 4 man.

Ik had toen een ray gun en een vlammenwerper. Het beste kun je beneden bij de kist blijven rondrennen af en toe schiet je wat zombies dood en zo kom je wel bij lv 20. De laatste vijf levels moet je geluk hebben en hopen dat er ruimte tussen de zombies zit waar je doorheen kan rennen, succes. O ja en open nooit de duur beneden maar ga via de trap naar boven en weer naar beneden.

Geplaatst:
Ik had toen een ray gun en een vlammenwerper. Het beste kun je beneden bij de kist blijven rondrennen af en toe schiet je wat zombies dood en zo kom je wel bij lv 20. De laatste vijf levels moet je geluk hebben en hopen dat er ruimte tussen de zombies zit waar je doorheen kan rennen, succes. O ja en open nooit de duur beneden maar ga via de trap naar boven en weer naar beneden.

Je hebt niks aan de vlammenwerper bij de laatste levels, want ze kunnen dan nog gewoon doorrennen.

Geplaatst:

Je hebt niks aan de vlammenwerper bij de laatste levels, want ze kunnen dan nog gewoon doorrennen.

Onee? het is de beste combinatie die je kunt hebben. Als alle zombies eenmaal in de kamer zijn kun je de vlammenwerper gebruiken omdat er dan geen gevaar meer is en bespaar je je ray gun kogels. Maar daar wou ik het niet over hebben in dit topic.

Geplaatst:
Onee? het is de beste combinatie die je kunt hebben. Als alle zombies eenmaal in de kamer zijn kun je de vlammenwerper gebruiken omdat er dan geen gevaar meer is en bespaar je je ray gun kogels. Maar daar wou ik het niet over hebben in dit topic.

Ok dan voor deze keer geef ik je dan het voordeel van de twijfel ik zal er nu over op houden.

Geplaatst:

Wil iedereen nu weer verder gaan met het beantwoorden van de lijst? Zo kun je je score vergelijken met andere mensen.

Geplaatst:

Platform:

PlayStation 3

Naam:

DutchHawk

Rank:

6th Prestige; Lvl 27

Kills:

23.920

Ratio:

2.24

Score:

406.254

Headshots:

2.148

Killstreak:

32 (Host ended game; die kon ik wel wurgen. Ook géén MP40)

Tijd:

8d 10h

Meeste speel ik:

Headquarters en Search and Destroy

Hoogste Zombie level:

Nacht Der Untoten: Ronde 24
Verrückt: Ronde 30
Shi No Numa: Ronde 23 (welke nog hoger moet)
Geplaatst:
(Host ended game; die kon ik wel wurgen. Ook géén MP40)

Dat is *** voor je, maar in welke map was dat?

Geplaatst:
(Host ended game; die kon ik wel wurgen. Ook géén MP40)

Dat is *** voor je, maar in welke map was dat?

Airfield.. Was bezig met een MG42, en heb volgensmij nog een stel gemaakt met een opgeraapte Thompson.

Speelt niemand anders deze game regelmatig? Ik heb mijn lijst ook maar weer even geüpdatet.

Geplaatst:

Platform: PS3

Naam: Zaahed

Rank: Level 46 Prestige 4 (dit moment dan he straks leest iemand dit bericht terwel dit bericht wel 1 maand oud is.

Kills: 7342

Ratio: 0.87

Score: 334314

Headshots: Geen idee

Killstreak: 18

Tijd: 5 dagen 13 uren en 32 minuten

Meeste wat ik speel: Search and Destroy en verder boost ik wel is bij We$t en winstreak ik wel is.

Hoogste zombie level: Shi No Numa met zijn 2e bij ronde 25 we konden verder maar er was zo rare bug en konden we niet verder anders straks wel ronde 40 als honden niet bestonden.

Platform: PS3

Naam: Zaahed

Rank: Level 46 Prestige 4 (dit moment dan he straks leest iemand dit bericht terwel dit bericht wel 1 maand oud is.

Kills: 7342

Ratio: 0.87

Score: 334314

Headshots: Geen idee

Killstreak: 18

Tijd: 5 dagen 13 uren en 32 minuten

Meeste wat ik speel: Search and Destroy en verder boost ik wel is bij We$t en winstreak ik wel is.

Hoogste zombie level: Shi No Numa met zijn 2e bij ronde 25 we konden verder maar er was zo rare bug en konden we niet verder anders straks wel ronde 40 als honden niet bestonden.

Bijna iedereen zegt altijd dat ze Search and Destroy het meeste spelen, maar toch zijn online toch altijd meer mensen bij Team Deathmatch. Best wel raar eigenlijk.

Geplaatst:

Platform Playstation3

Naam GunsNroses61

Rank Lv 60 0 prestige maar ik heb het nog niet zo lang ;)

Kills 2703

Ratio 0.87

Score 40140

Headshots geen flauw idee.

Killstreak 18

Tijd 1d 12h 35m

Meeste speel ik : Hardcore Team deathmatch of HC S&D

Hoogste zombie level (Nacht Der Untoten) 21 met 4 man (Verruckt) 17 met 2 man (Shi No Numa)26 met 3 man.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...