jeroen.engeler Geplaatst: 20 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 (bewerkt) Hoogste zombie level (Nacht Der Untoten) 21 met 4 man (Verruckt) 17 met 2 man (Shi No Numa)26 met 3 man. Dus Shi No Numa is makkelijker dan Nacht Der Untoten? Als de Playstation kaarten eindelijk te koop zijn is het dan nog waard om de laatste map pack te kopen? Of zou ik wachten op Modern Warfare 2? Bewerkt: 20 juli 2009 door jeroen.engeler Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 1 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Simpel, zet in dit topic je gegevens over Cod waw zoals in mijn eerste post. Het is veel leuker als er meer mensen meedoen, zodat je kunt zien hoe goed je nou eigenlijk bent. Natuurlijk zie je dit al in de leaderboards maar dit is iets uitgebreider. (sorry voor mijn dubbelpost) Reageren
wupie Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 (bewerkt) Dus Shi No Numa is makkelijker dan Nacht Der Untoten? Als de Playstation kaarten eindelijk te koop zijn is het dan nog waard om de laatste map pack te kopen? Of zou ik wachten op Modern Warfare 2? Ik zou hem wel kopen en in Augustus komt er weer een mappack uit en die lijkt mij ook wel vet. Shi No Numa is denk ik moeilijker dan nacht der untoten, want in Shi No Numa komen honden voor en in de ander niet. Bewerkt: 2 augustus 2009 door wupie Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 (bewerkt) Wil iedereen die Call of Duty: World at War speelt deze lijst beantwoorden? Platform: (Ps3, Xbox 360, pc, ect.) Naam: (je account naam) Rank: (welk level en prestige) Kills: (hoeveel mensen jij om het leven hebt gebracht) Ratio: (hoeveel keer kan het aantal deaths in je kills) Score: (totaal aantal punten) Headshots: (is wel duidelijk) Killstreak: (hoeveel kills je achterelkaar hebt gemaakt zonder een keer dood te gaan) Tijd: (hoeveel dagen en uren je gespeelt hebt) Meeste speel ik: (Team Deathmatch, Search and Destroy, ect.) Hoogste zombie level: (je hoogst behaalde level in elke zombie map) Bedankt voor iedereen die dit al gedaan heeft. (Ik heb mijn 1ste post in dit topic weer geupdate) Bewerkt: 16 augustus 2009 door jeroen.engeler Reageren
Djmaddox Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Platform PC. Naam tuinplant. Rank Lv 57 6de prestige. Kills 83.376. Deaths: 56.193. Headshots 24.347. Killstreak 36. Ik speel het liefst Team Deathmatch. Hoogste zombie level Lvl 35. Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 28 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 (bewerkt) Ik heb dit topic iets aangepast zodat mensen die Cod 4 spelen of hebben gespeeld ook hun stats hier neer kunnen zetten. Bewerkt: 28 augustus 2009 door jeroen.engeler Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 20 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2009 Er is al een tijdje niet meer gereageerd op dit topic terwijl er nog heel veel mensen CoD 4 en 5 spelen. Dus zet alsjeblieft je stats van CoD 4 of 5 hier neer (of allerbij). Het is toch niet zo heel veel werk? [b] [/b] zet hier tussen welke CoD [b]Platform[/b] [b]Rank[/b] [b]Kills [/b] [b]Ratio[/b] [b]Score[/b] [b]Headshots[/b] [b]Killstreak[/b] [b]Tijd[/b] [b]Meeste speel ik[/b] [b]Hoogste zombie level[/b] Reageren
GTA Haas Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Call of Duty 4: Modern Warfare Platform PC Rank 55 Kills 5295 Score 51395 Headshots 2683 Killstreak 35 Tijd 2 dagen, 14 uur en 2 minuten Meeste speel ik Team DeathMatch Hoogste zombie level nvt Reageren
TomHagen Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 (bewerkt) Call of Duty 4: Modern Warfare Platform: PS3 Rank: 55 van de 6e prestige Kills: Iets meer dan 30 duizend Ratio: 1.45 Score Weet ik niet Headshots Weet ik ook niet Killstreak 25 volgens mij Tijd Weet ik toch niet Meeste speel ik Team Deathmatch Ben nu eigenlijk bezig met alle challenges te halen (dus ook alle Expert), maar ik denk niet dat ik daarmee klaar ben voordat CoD: MW2 uit is. Bewerkt: 7 oktober 2009 door TomHagen Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 11 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 (bewerkt) Ik zet mijn stats er nog een keer bij, want ik heb de afgelopen tijd weer heel wat kills gemaakt. En ik heb nog wat dingen aan het lijstje toegevoegd. Call of Duty: World at War Platform Playstation 3 Rank Lv 65 3de prestige Kills 71.000 Ratio 2.57 Score 780.000 Wins 2200 Headshots 8000 Killstreak 36 Tijd 15 dagen 21 uur Meeste speel ik Team Deathmatch Meest gebruikte wapen MP 40 Meest gebruikte perks Bomb Squad, Stopping Power en Steady Aim Hoogste zombie level Lv 30 met 4 mensen met glitch en lv 25 in mijn eentje zonder glitch EDIT als je je stats niet weet reageer dan niet, want daar hebben we weinig aan. Bewerkt: 11 oktober 2009 door jeroen.engeler Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 30 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 (bewerkt) De beginpost is aangepast! Vertel me wat je ervan vind en zet natuurlijk je Cod gegevens erbij! EDIT: Er is ook helemaal niemand die meer reageert he. Bewerkt: 2 november 2009 door jeroen.engeler Reageren
lexus123 Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 [u][b]CoD4/5[/b][/u] [b]Platform:[/b] [b]Rank:[/b] [b]Kills:[/b] [b]Ratio:[/b] [b]Score:[/b] [b]Headshots:[/b] [b]Killstreak:[/b] [b]Tijd:[/b] [b]Meeste speel ik:[/b] [b]Hoogste zombie level:[/b] Dit is een goeie versie van het lijstje zonder alle spaties... CoD4 Platform: Xbox360 Rank: LVL 55, Prestige 2 Kills: 14964 Ratio: 0.98 Score: 209282 Headshots: 3783 Killstreak: 22 Tijd: 7d 4h 33m Meeste speel ik: Search and Destroy Hoogste zombie level: NVT Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 4 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2009 @lexus123, dat is geen goeie versie, lees de eerste post a.u.b even helemaal door. Vul alle gegevens die hieronder staan in. CoD 4/5: Naam: Prestige: Rank: Tijd gespeeld: Score: Kills: Deaths: Wins: Headshots: Als je het volledig hebt ingevuld zet ik je in de lijst. Je mag meer gegevens neerzetten maar dat is nutteloos. Bedankt voor alle mensen die al gereageerd hebben op dit topic, maar ik wacht nog op meer! Reageren
lexus123 Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 @lexus123, dat is geen goeie versie, lees de eerste post a.u.b even helemaal door. Vul alle gegevens die hieronder staan in. CoD 4/5: Naam: Prestige: Rank: Tijd gespeeld: Score: Kills: Deaths: Wins: Headshots: Als je het volledig hebt ingevuld zet ik je in de lijst. Je mag meer gegevens neerzetten maar dat is nutteloos. Bedankt voor alle mensen die al gereageerd hebben op dit topic, maar ik wacht nog op meer! Waar is de Killstreak in jouw lijst? Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Killstreak heb ik dus verwijderd uit de lijst omdat ik het niet echt nodig vind om te weten. Er zijn veel mensen die hun killstreak "vervalsen" dus staat het niet in de lijst. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.