Djmaddox Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 Killstreak heb ik dus verwijderd uit de lijst omdat ik het niet echt nodig vind om te weten. Er zijn veel mensen die hun killstreak "vervalsen" dus staat het niet in de lijst. Kan je net zo goed de hele lijst weghalen, want je kan toch alles "vervalsen" uit die lijst? Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2009 @Djmaddox in plaats van dat je stom zit te zeuren had je ook je gewoon stats kunnen updaten en je wins erbij zetten. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 @Djmaddox in plaats van dat je stom zit te zeuren had je ook je gewoon stats kunnen updaten en je wins erbij zetten. Eigenlijk zeur ik niet stom, ik reageer gewoon op een bericht van jou. En ik heb het spel niet meer op mn PC staan omdat hij het niet meer deed. Reageren
Zaahed Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 (bewerkt) CoD 4/5: WaW.. Cod 5 bestaat geen eens. Naam: iTzZ-x_Z_x Prestige: 1 Rank: 65 Tijd gespeeld: 2d 5h 3m Score: 235408 Kills: 5410 ( Heb alleen SnD gespeeld en Boot Camp. Toen ik level 1 was. Deaths: 3354 Wins: 2265 Headshots: Geen idee. Edit: Oeps niet naar Datum gekeken. Was tijd geleden dat ik op dit forum was gekomen. Bewerkt: 14 november 2009 door Zaahed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.