geerdinho8 Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Hoe kan ik zorgen dat ik wapens kan dragen in een gebouw? en hoe kan ik mensen bij de spawn een andere beweging laten doen? Reageren
mosweg Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Wapens dragen in een gebouw is niet zo moeilijk, Plaats dit onder public OnGameModeInit() AllowInteriorWeapons(1); (0)=niet (1) = wel Een animatie bij spawning lijkt me een animatie code onder public OnPlayerSpawn(playerid) maar dat weet ik ook niet precies Reageren
mosweg Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Ik heb hem Deze code laat je bij spawn de heletijd dronken lopen: public OnPlayerSpawn(playerid) { ApplyAnimation(playerid,"PED","WALK_DRUNK",4.1,1,1,1,1,1); return 1; } Reageren
geerdinho8 Geplaatst: 7 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Ik heb hemDeze code laat je bij spawn de heletijd dronken lopen: public OnPlayerSpawn(playerid) { ApplyAnimation(playerid,"PED","WALK_DRUNK",4.1,1,1,1,1,1); return 1; } Waar heb je dat vandaan? Reageren
mosweg Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 De animatie hoe die precies moest heb ik gevonden op Wiki.sa-mp.com Animatie Een lijst met animaties staan op Lijst met Animaties Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.