Jump to content

Lamborghini of Ferrari

Favoriete sportwagen  

93 leden hebben gestemd

1. 1. Welke sportwagen verkies je?

• Lamborghini
      63
    • Ferrari
      28

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey beste leden,

graag wou ik weten wat jullie favoriet is: Lamborghini Of Ferrari?

Vertel ook waarom je voor ... kiest.

Ze zijn beiden mijn favoriet, omdat ze alletwee supersnel rijden, supercool uitzien en een mooi geluid maken!

Ferrari

Ferarri%20F430%20Red.jpg

Lamborghini

lamborghini_murcielago.jpg

Bewerkt: door RobbieB
  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Galiorix

4

• Phoenyxar

4

• De Stofzuiger

3

• dynastus

3

Geplaatst:

Gatverdamme. Je ga wel een lelijk voorbeeld van een Ferrari.

Ontopic: Ik ga voor Lamborghini. Hun auto's zijn net een tikje mooier, en ze rijden even snel. Misschien niet de historie, maar het design overtreft hun met gemak. Begrijp me niet verkeerd, Ferrari maakt ook hele mooie auto's, maar Lambo's zijn naar mijn inzicht toch iets beter.

16491-2009-Lamborghini-Gallardo.jpg

lamborghini_murcielago_lp_640_2006_01.jpg

Geplaatst:

als ik toch moet kiezen farrari omdat het gewoon mooiere wagens vind dan lambo maar mn favoriete auto is mercedes. :tu:

Geplaatst:

Beide niet echt mijn favoriete auto's, maar als ik er een moest kiezen wordt het toch een Lamborghini Gallardo, en daarna de Countach. Geef mij maar een Corvette, Mustang, Chevelle, Dodge Charger en ga maar door. :D Maar de mooiste auto blijft toch een DeLorean. :)

Geplaatst:
Gatverdamme. Je ga wel een lelijk voorbeeld van een Ferrari.

Ontopic: Ik ga voor Lamborghini. Hun auto's zijn net een tikje mooier, en ze rijden even snel. Misschien niet de historie, maar het design overtreft hun met gemak. Begrijp me niet verkeerd, Ferrari maakt ook hele mooie auto's, maar Lambo's zijn naar mijn inzicht toch iets beter.

16491-2009-Lamborghini-Gallardo.jpg

lamborghini_murcielago_lp_640_2006_01.jpg

Oké, ik pas het aan naar een Ferrari F430

Geplaatst:

Welke Ferrari stond er eerst dan?

Ontopic: Doe mij maar een oude Lamborghini. De nieuwe zijn half Italiaans half Duits, oftewel een groot gedeelte van de ziel is weg. Als ik tussen 2 ouden moest kiezen zou ik dus de Lambo kiezen, moeten het 2 nieuwe zijn ga ik voor de Ferrari.

Geplaatst:

Het is een moeilijke keuze, maar ik heb toch voor Ferrari gekozen. Ik ben helemaal gek op de F430, en het is nog een puur Italiaans automerk. Lamborghini heeft zijn ziel half verkocht aan Duitsland, wat erg jammer is.

Geplaatst:

Lamborgini maar ik vind ze niet zo mooi als die van vroeger....Ik vind de countach en de diablo vet :puh:

Geplaatst:
Het is een moeilijke keuze, maar ik heb toch voor Ferrari gekozen. Ik ben helemaal gek op de F430, en het is nog een puur Italiaans automerk. Lamborghini heeft zijn ziel half verkocht aan Duitsland, wat erg jammer is.

Wees blij dat er Duits bloed inzit. Italianen zijn niet zulke hele goede autobouwers. Die leveren eerste klas troep af als je het mij vraagt. Er gaat niets boven de Duitse degelijkheid!

Maar even Ontopic: Hoewel de Italianen wel hele mooie auto`s bouwen ga ik toch voor de Lamborghini. Die vindt ik toch net iets bruter. En als je met een Ferrari voor komt rijden denken de meest mensen waarschijnlijk dat je een fout iemand bent. Als iemand met een Lambo voor komt rijden denk ik persoonlijk altijd dat de eigenaar stijl heeft!

Ik ga dan voor een mooie gele Lamborghini Gallardo Supperleggera!

0706_z2007_lamborghini_gallardo_superleggeraside.jpg

Geplaatst:
Wees blij dat er Duits bloed inzit. Italianen zijn niet zulke hele goede autobouwers. Die leveren eerste klas troep af als je het mij vraagt. Er gaat niets boven de Duitse degelijkheid!

...

Het zijn exoten. Daar bij gaat het niet zo erg om degelijkheid, hoewel die bij de Italiaanse auto's best mee valt. Bij deze auto's wil je de passie, niet het steriele Duitse interieur.

Geplaatst:

...

Het zijn exoten. Daar bij gaat het niet zo erg om degelijkheid, hoewel die bij de Italiaanse auto's best mee valt. Bij deze auto's wil je de passie, niet het steriele Duitse interieur.

Als ik een auto van € 300.000 koop dan wil ik er wel mee kunnen rijden. En niet iedere keer bij de garage staan omdat die weer eens en storing heeft.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...