Jump to content

Lamborghini of Ferrari

Favoriete sportwagen  

93 leden hebben gestemd

1. 1. Welke sportwagen verkies je?

• Lamborghini
      63
    • Ferrari
      28

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb voor Ferrari gestemd omdat ik de auto's mooier vind :D

Waarom heeft Lamborgini de Murcielago toch uit zijn gamma geschrapt :? De SV is de laatse beperkte oplage van hun beste sportwagen ooit. De Gallardo is echt niet zo mooi als de Murcielago.

Ik vind elke Ferrarie erg mooi :tu:

BV_1993

• Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Galiorix

4

• Phoenyxar

4

• De Stofzuiger

3

• dynastus

3

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb voor Ferrari gestemd omdat ik de auto's mooier vind :D

Waarom heeft Lamborgini de Murcielago toch uit zijn gamma geschrapt :? De SV is de laatse beperkte oplage van hun beste sportwagen ooit. De Gallardo is echt niet zo mooi als de Murcielago.

Ik vind elke Ferrarie erg mooi :tu:

BV_1993

In deze tijden van economische crisis en milieu problemen, heeft Lamborghini er voor gekozen om een heel nieuw model op te markt te brengen en de V12 motor van de Murciélago, die in principe al sinds de Miura gebruikt wordt, te laten vallen en te gaan voor een nieuwe motor. Misschien een V12, misschien een bi-turbo V10. Een van de redenen om de oude V12 niet meer te gebruiken is ieder geval de uitstoot van CO2: 495 gram per kilometer. In 2012, als de auto komt, zijn er veel strengere regels voor de uitstoot van auto's en is zo'n motor gewoon niet meer te gebruiken.

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:
Ferrari, omdat ik de Lambo niet zo fraai gevormd vind en omdat Ferarri meedoet met de Formule 1 ^_^

lambo's zijn veel mooier! :*D

Ferrari's zijn zo alledaags :t

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb voor ferrarigestemd

Heb je die nieuwe al gezien? Vettt ! :X

Je bedoelt dat gedrocht wat de 'nieuwe F430' zou worden? Gadverdamme, dat ding is zelfs Ferrari niet waardig. Lijkt op een of andere mislukte concept uit de 80's als je het mij vraagt.

Doe mij maar een nette Murcielago LP-640 :dans:

Bewerkt: door Silver-Blade
Geplaatst:

Je bedoelt dat gedrocht wat de 'nieuwe F430' zou worden? Gadverdamme, dat ding is zelfs Ferrari niet waardig. Lijkt op een of andere mislukte concept uit de 80's als je het mij vraagt.

Wil je daarmee zeggen dat de F430 er wel goed uit ziet? :7

Geplaatst:

Wil je daarmee zeggen dat de F430 er wel goed uit ziet? :7

Mooi is een mening, we gaan dit niet veralgemenen,

als het er dan niet uitziet, zeg me dan wat er aan schort ;) .

Geplaatst:

Ik heb maar voor Ferrari gestemd maar eigenlijk moest er ook nog een Bugatti-stemoptie zijn.

Dit vind ik dan wel de mooiste Ferrari:

1967-ferrari-330-p4.jpg

Geplaatst:

Ik ga niet kiezen :) Ferrari vind ik echt geweldig met hun 599 GTB Fiorano en het nieuwe model 458 Italia gaat het helemaal de goede kant op! Maar Lambo heeft ook weer veel meer gevoel, veel ruiger.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...