Jump to content

Lamborghini of Ferrari


RobbieB

Favoriete sportwagen  

93 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke sportwagen verkies je?

    • Lamborghini
      63
    • Ferrari
      28


Recommended Posts

  • 4 weken later...
  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Galiorix

    4

  • Phoenyxar

    4

  • De Stofzuiger

    3

  • dynastus

    3

Wees blij dat er Duits bloed inzit. Italianen zijn niet zulke hele goede autobouwers. Die leveren eerste klas troep af als je het mij vraagt. Er gaat niets boven de Duitse degelijkheid!

...

Het zijn exoten. Daar bij gaat het niet zo erg om degelijkheid, hoewel die bij de Italiaanse auto's best mee valt. Bij deze auto's wil je de passie, niet het steriele Duitse interieur.

Als ik een auto van € 300.000 koop dan wil ik er wel mee kunnen rijden. En niet iedere keer bij de garage staan omdat die weer eens en storing heeft.

German quality is real quality...

Link to comment
Delen op andere websites

Ferrari is voor de mensen die geen Lamborghini kunnen betalen loveit.gif

Maar het zijn allebei wel mooie auto's, Lamborghini vind ik net wat luxer. Dus ik ga wel voor de Lambo, vind ze eigenlijk ook wat meer stijl hebben. Maar het grootste deel van degene die hier posten stemt voor de Lambo ^^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Ferrari! Zit wat meer passie en emotie nu in vind ik eerlijk gezegt. Ben al me hele leven Ferrari fan en zal ook zal blijven :)

Meer passie en emotie? :7 Ferrari richt zich meer op de massaproductie dan Lamborghini, dat noem ik niet bepaald emotie :puh:

Bewerkt: door Silver-Blade
Link to comment
Delen op andere websites

Meer passie en emotie? :7 Ferrari richt zich meer op de massaproductie dan Lamborghini, dat noem ik niet bepaald emotie :puh:

Waarom zie ik toch een Ferrari Enzo in die snuit van de Lamborghini Aral? Het is gewoonweg regelrecht kopiewerk :7 . Daarbij vertegenwoordigt Ferrari wereldwijd de Italiaanse kracht en passie, in meerdere autosportklasses en in meerdere... Onthou ook dat Ferrari het enige rasechte Italiaanse merk van de twee meer is, aangezien Lamborghini het in het in het noorden zoekt...(Duitsland)

Link to comment
Delen op andere websites

Ferrari! Zit wat meer passie en emotie nu in vind ik eerlijk gezegt. Ben al me hele leven Ferrari fan en zal ook zal blijven :)

Meer passie en emotie? :7 Ferrari richt zich meer op de massaproductie dan Lamborghini, dat noem ik niet bepaald emotie :puh:

Ik vind dat eigenlijk wel ja. Het interieur van bijvoorbeeld een Gallardo is hetzelfde als bij sommige Audi's. Het stuur van een Lamborghini vind je ook in een RS4 of een R8. De motor van een Gallardo zit ook in talloze Audi's. Wel gedownsized en leuk voor de eigenaren van een Audi maar niet leuk als je een 4x zo dure Lamborghini hebt en een Audi S6 heeft dezelfde motor. Ik wil hiermee zeggen dat als Lamborghini weer 100% Italiaans is er wat meer passie en emotie weer inkomt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...