Jump to content

Lamborghini of Ferrari


RobbieB

Favoriete sportwagen  

93 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke sportwagen verkies je?

    • Lamborghini
      63
    • Ferrari
      28


Recommended Posts

Ik vind dat eigenlijk wel ja. Het interieur van bijvoorbeeld een Gallardo is hetzelfde als bij sommige Audi's. Het stuur van een Lamborghini vind je ook in een RS4 of een R8. De motor van een Gallardo zit ook in talloze Audi's. Wel gedownsized en leuk voor de eigenaren van een Audi maar niet leuk als je een 4x zo dure Lamborghini hebt en een Audi S6 heeft dezelfde motor. Ik wil hiermee zeggen dat als Lamborghini weer 100% Italiaans is er wat meer passie en emotie weer inkomt ;)

Het interieur van de Gallardo is qua design helemaal from scratch, er zijn inderdaad wel elementen uit bijvoorbeeld de Audi A8 geleend maar daar is toch verder niks mis mee als dat werkt? Daarnaast is de motor van de Gallardo een andere motor als die in bijvoorbeeld de Audi RS6, die 2 zijn niet te vergelijken. De motor in de laatste Gallardo haalt atmosferisch (zonder turbo) 560PK, terwijl die in de RS6 daar 2 turbo's voor nodig heeft. In de S6 zit dezelfde motor als in de RS6, maar die heeft geen turbo's. De motoren zijn qua specificaties (inhoud, hoeveelheid cylinders, aantal kleppen e.d.) gelijk, maar hebben niks met elkaar te maken. En by the way, dezelfde motor wil niet zeggen dat de auto's dezelfde prestaties leveren en die van de Audi's met V10 liggen sowieso lager als die van een Lamborghini met V10, al was het maar omdat die Audi's sowieso meer wegen.

De enige auto die de motor van de Gallardo heeft is de R8 V10, maar die is weer aangepast voor de R8.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Galiorix

    4

  • Phoenyxar

    4

  • De Stofzuiger

    3

  • dynastus

    3

Ik heb het niet zo op dure auto's; geef mij maar een lekker goedkoop, maar toch betrouwbaar en zuinig, rammelbakje.

Dan steek ik dat geld wel in andere dingen waar ik gelukkig van word =].

Ik zou (net zoals 99% van de leden hier) de benzine niet eens kunnen betalen :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

De Ferrari heb ik liever, die ziet er stoerder uit. Maar als ik zo'n auto kadoo krijg zou ik het gelijk door verkopen, want je heb niks aan zo'n auto. 1 krat bier erin en vol is tie, dan heb ik liever een Mercedes Estate ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik vind dat Beide Merken wel Mooie Modellen hebben Geproduceerd. 8)

Maar als ik dan Toch Echt moet Kiezen , Dan Zou ik voor de Ferrari Gaan. > Ferrari 612 Scagliétti < :dans:

Ik Las Kort Geleden dat Ferrari ook Druk Bezig is Met Hybride Uitvoeringen ! :tu: En Toen Zag ik Deze Foto Staan.

1270813569-840.jpg

Wat een Machine Zeg ! _O_ En de Kleur Groen op een Ferrari is even Wennen , Maar ik vind het Erg Strak Staan. 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat Beide Merken wel Mooie Modellen hebben Geproduceerd. 8)

Maar als ik dan Toch Echt moet Kiezen , Dan Zou ik voor de Ferrari Gaan. > Ferrari 612 Scagliétti < :dans:

Ik Las Kort Geleden dat Ferrari ook Druk Bezig is Met Hybride Uitvoeringen ! :tu: En Toen Zag ik Deze Foto Staan.

1270813569-840.jpg

Wat een Machine Zeg ! _O_ En de Kleur Groen op een Ferrari is even Wennen , Maar ik vind het Erg Strak Staan. 8)

Ze hebben het dan over KERS systemen. Zelfde technologie als in de Formule 1. Betere acceleratie door elektro motoren en dan gaat de zuinigheid iets omhoog. Maar verwacht er geen Prius van.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat vooral uit naar Lamborghini omdat ik de ontwerpen wel mooi vind, maar dat verschilt wel per auto.

Als je nu naar deze kijkt:

1270813569-840.jpg

Lijkt best wel op een 911 van Lamborhini.

Het is meer wat voor gevoel je er bij krijgt.

Als ik al een auto mocht kiezen, van Lambo of Ferr, zou ik voor een 911 GT3-RS gaan omdat die andere zo traag zijn als slakken.

Alhoewel als je echt voor acceleratie gaat je natuurlijk ene motor moet nemen.

Okee, dat was dus echt een mega fout, ben niet helemaal wakker

Bewerkt: door j0uk3
Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt best wel op een 911 van Lamborhini.

Het is meer wat voor gevoel je er bij krijgt.

Als ik al een auto mocht kiezen, van Lambo of Ferr, zou ik voor een 911 GT3-RS gaan omdat die andere zo traag zijn als slakken.

Ach ik zou ook wel eens een Gallardootje van Porsche willen hoor dat geeft niet :sigaar: .

Even serieus... de snelste Porsche kan het niet halen bij de doorsnee Ferrari en Lamborghini's hoor. Maar dat hangt er dan vanaf wat je als doorsnee Ferrari neemt :7 .

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Lamborghini natuurlijk, o.a. omdat het niet zo'n commercieel merk is als Ferrari, en omdat vanaf het begin af (dan bedoel ik vanaf de eerste Lamborghini sportauto, volgens mij was dit de Miura) aan al de intentie van Lamborghini is om betere sportauto's te maken dan Ferrari.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...