Jump to content

GOTM - Game Of The Month

Game Of The Month juli 2009  

31 leden hebben gestemd

1. 1. Op welke game stem je die al uit is?

• Call of duty 4: Modern Warfare
      1
    • Call of Duty: World at War
      1
    • Infamous
      0
    • Red Faction : Guerilla
      0
    • Prototype
      0
    • Call of Juarez: Bounds in Blood
      0
  2. 2. Op welke game stem je die nog uit moet komen?

• Modern Warfare 2
      0
    • Operation Flashpoint 2: Dragon Rising
      1
    • Assassins Creed 2
      0
    • Battlefield 1943
      1

Recommended Posts

Geplaatst:
Eigenlijk klopt het wel wat je allemaal zegt, dus moderators, hang maar een slotje aan dit topic, het is weer een mislukking...

Het is helemaal geen mislukking. De poll die je hebt gemaakt is goed. :Y

Afgezien van het feit dat het een poll van de MAAND is en dat je dan gewoon kan stemmen op een spel dat in 2007 is uitgekomen. Inspiratieloos? Je gaat toch geen spel uit 2007 vergelijken met een spel van 2 weken geleden! En toch vul ik em in :7 Deze lijstjes vind ik dus echt major fail.

De Game die al uit is waar ik op stem is: CoD4

De Game die nog uit moet komen waar ik op stem is: MW2

Geplaatst:

De Game die al uit is waar ik op stem is: CoD4

De Game die nog uit moet komen waar ik op stem is: MW2

Ik ben zeker een Call of Duty fan. Misschien kan ik ook nog wel eens kijken naar Call of Juarez Bound in Blood.

Geplaatst:

Het topic is een beetje weggezakt, daarom deze kleine BUMB.

JE KAN NOG STEEDS STEMMEN OP JE FAVOURIET, JE KAN OOK NOG STEEDS LIJSTJES POSTEN!

Geplaatst:

De Game die al uit is waar ik op stem is: call of juarez boond in blood

De Game die nog uit moet komen waar ik op stem is: Assasins Creed 2

Geplaatst:

Als dit topic echt iets moet worden, moet je wel wat meer keus hebben om op te kiezen... Geen 3 games, maar eerder 13 ofzo.

Maargoed, hieronder mijn lijstje;

De Game die al uit is waar ik op stem is: Call of Duty: World of War

De Game die nog uit moet komen waar ik op stem is: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Geplaatst:
Als dit topic echt iets moet worden, moet je wel wat meer keus hebben om op te kiezen... Geen 3 games, maar eerder 13 ofzo.

En daarom moet iedereen lijstjes posten, voor die games toe te voegen, en dit zal dan steeds minder nodig zijn, want je kunt dan de meeste games van de vorige maand pakken, maar er er eentje weinig of geen stemmen heeft, zal deze verwijderd worden, en kan/kunnen er weer nieuwe game(s) toegevoegd worden.

Poll Bijgewerkt, lijstjes zijn nog steeds welkom. Iedereen kan nog stemmen tot en met 31 juli.

Geplaatst:
Ik heb op de call of duty's gestemd, dus het zal wel niet nodig zijn om een lijstje te maken :)

Dan is dat inderdaad niet nodig :)

Iedereen heeft nog 13 dagen om te stemmen, dus stem snel!

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Alles is bijgewerkt, en de uitslag van Juli is bekend, zie de 2e post (1e reactie). Morgen is ook nog een dag, maar omdat ik op vakantie ga, heb ik vandaag de maand Juli al gesloten, en het is vanaf nu mogelijk om voor Augustus te stemmen, ook is het nog steeds mogelijk lijstjes te posten, maar die worden pas toegevoegd eind Augustus, dus als je op een nieuwe game wil stemmen, post dit dan, en kijk over iets meer dan 3 weken nog eens in dit topic.

Succes met stemmen op de Game Of The Month, en ik hoop dat er deze maand meer stemmen zullen zijn dan de vorige keer (20).

EDIT: het is niet mogelijk de poll in dit topic te veranderen, en om meerdere topics aan te maken heeft geen zin...Of het moet door de moderators/adminstrators ondersteunt worden zodat de uitslag in een Pinned topic komt, dus graag een reactie van een moderator/adminstrator of dit goed is, anders een :slotje: Slotje :slotje:

Bewerkt: door .Stan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...