GTA Monster Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Hoi, Omdat Battlefield 1943 alleen via de store uitkomt heb ik op deze site een $20 PSN card gekocht voor de Amerikaanse PS Store. Stel dat ik het spel dan download via de Amerikaanse PS Store, is het dan speelbaar op een Europese PSN? Kortweg, zijn via de PS Store games reigon-free? Alvast bedankt, GTA Monster Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Op PS3 games zit standaard geen regiocode, ze zijn dus regiofree. En ik geloof dat alleen Downloadable Content Region Code heeft, dus volgens mij zou het goed moeten gaan.. Maar ik kan er op Google zo snel niets over vinden. Reageren
Rullez Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Ja dit werkt, ik heb zelf een maandje geleden GTI Club uit de Amerikaanse Store gedownload. En kan hem op mijn Europese Account afspelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.