Jump to content

I Scream, You Scream's Mr. Whoopee


Dotz

Recommended Posts

Soms rijden ze rond, als je heel veel geluk hebt.. dat is de enige manier die ik weet..

Ik speel het al enkele jaren.. en heb ze nog nooit zomaar zien rond rijden, behalve ikzelf dan in een Mr. Whoopee en in die missie.. Maar je kan de bus uit die missie krijgen.. alleen Hoe? :erm:

Link to comment
Delen op andere websites

De grootste kans om een Mr. Whoopee wagen te bemachtigen is om de Firefighter Mission te doen. Daarin komt deze belachelijk vaak voor in vergelijking met daarbuiten. Dus, jat even een Firetruck, start de missie en je zult er snel eentje tegenkomen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan die uit de firefighter missies niet meer krijgen want die heb ik allemaal al gedaan, behalve uit Shoreside Vale maar daar lukt het écht niet.
De grootste kans om een Mr. Whoopee wagen te bemachtigen is om de Firefighter Mission te doen. Daarin komt deze belachelijk vaak voor in vergelijking met daarbuiten. Dus, jat even een Firetruck, start de missie en je zult er snel eentje tegenkomen :)

Als al gespeelde firefighter missies opnieuw te spelen zijn, lijkt me dat inderdaad de beste oplossing.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...