Jump to content

infernussen


TheGreyHunter

Recommended Posts

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommy-Vercetti

    6

  • Phoenyxar

    5

  • Matt_TGR

    4

  • Gta Bram

    3

Ik weet niet hoe ver je bent met Grand Theft Auto IV, maar als je op Algonquin ben krijg je op een bepaald moment missies van Bernie. Bij de allerlaatste missie krijg je een oranje infernus van Bernie.

Dus heb je nog geen missies van Bernie gedaan speel dan even door, of vraag een savegame aan in dit forum. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe ver je bent met Grand Theft Auto IV, maar als je op Algonquin ben krijg je op een bepaald moment missies van Bernie. Bij de allerlaatste missie krijg je een oranje infernus van Bernie.

Dus heb je nog geen missies van Bernie gedaan speel dan even door, of vraag een savegame aan in dit forum. :)

ik heb het al twee keer uitgespeeld maar toch vind ik ze niet vaak

Link to comment
Delen op andere websites

Het hangt er niet vanaf of je het spel uitgespeelt hebt of niet.

Nee, ze bedoelen als je de Infernus van Bryce[/font] hebt gekregen, als je meerdere Inferussen wilt en je hebt die van Bryce al, stap dan in de Infernus stap terug uit en zie de straten vol rijden van de Pegassi's :Y .

Link to comment
Delen op andere websites

Het hangt er niet vanaf of je het spel uitgespeelt hebt of niet.

Nee, ze bedoelen als je de Infernus van Bryce[/font] hebt gekregen, als je meerdere Inferussen wilt en je hebt die van Bryce al, stap dan in de Infernus stap terug uit en zie de straten vol rijden van de Pegassi's :Y .

En dan is het al helemaal handig bij je savehouse in Bohan.

Daar bestaat in die Buurt namelijk een Kloon-truck

Als je daar met een Random auto rijdt ( geen bussen Bestelbussen Etc.)

zul je diezelfde auto overal zien staan.

ook in de straat met je parkeerplek.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij die penthouse die je krijgt van Romam staat een autowinkel waar ze dure sportautos verkopen _O_

Daar verkopen ze alleen Grotti Turismo's. Er staan er ongeveer een stuk of 10 dacht ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij die penthouse die je krijgt van Romam staat een autowinkel waar ze dure sportautos verkopen _O_

Daar verkopen ze alleen Grotti Turismo's. Er staan er ongeveer een stuk of 10 dacht ik.

en allemaal een verschillende kleur.

dus zit er voor iedereen wat tussen ( tenzij je niet van Turismo's houdt )

Het stelen van een Turismo levert je wel 1 wanted op.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij die penthouse die je krijgt van Romam staat een autowinkel waar ze dure sportautos verkopen _O_

Daar verkopen ze alleen Grotti Turismo's. Er staan er ongeveer een stuk of 10 dacht ik.

en allemaal een verschillende kleur.

dus zit er voor iedereen wat tussen ( tenzij je niet van Turismo's houdt )

Het stelen van een Turismo levert je wel 1 wanted op.

En als je een Turismo zonder wanted wil moet je er een cheaten, maar er staat er ook een op de oprit van Faustin, op Firefly Island. Deze Turismo is gewoon open, dus je hoeft niet in te breken in de auto.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij die penthouse die je krijgt van Romam staat een autowinkel waar ze dure sportautos verkopen _O_

Daar verkopen ze alleen Grotti Turismo's. Er staan er ongeveer een stuk of 10 dacht ik.

en allemaal een verschillende kleur.

dus zit er voor iedereen wat tussen ( tenzij je niet van Turismo's houdt )

Het stelen van een Turismo levert je wel 1 wanted op.

En als je een Turismo zonder wanted wil moet je er een cheaten, maar er staat er ook een op de oprit van Faustin, op Firefly Island. Deze Turismo is gewoon open, dus je hoeft niet in te breken in de auto.

maar en zit geen sleutel in dus niko zal de auto stelen door 2 draadjes aan elkaar te binden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...