TheGreyHunter Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Waarom vind je die bijna nooit dat is zo stom want het zijn men favoriete auto's Reageren
Djmaddox Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 (bewerkt) Omdat ze zeldzaam zijn. Je kan ze natuurlijk spawnen met een trainer of een carspawner. Bewerkt: 7 juli 2009 door Djmaddox Reageren
TheGreyHunter Geplaatst: 7 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 maar het is op de ps3 Reageren
Rullez Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Ik weet niet hoe ver je bent met Grand Theft Auto IV, maar als je op Algonquin ben krijg je op een bepaald moment missies van Bernie. Bij de allerlaatste missie krijg je een oranje infernus van Bernie. Dus heb je nog geen missies van Bernie gedaan speel dan even door, of vraag een savegame aan in dit forum. Reageren
GICE Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 ik denk net zo vaak als dat jij in het dagelijks leven een Lamborghini tegenkomt.. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Waarom vind je die bijna nooit dat is zo stom want het zijn men favoriete auto's Probeer races van brucie te doen, dan kom je ze mss tegen. In Algonquin rijden ze het meeste. Reageren
TheGreyHunter Geplaatst: 8 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Ik weet niet hoe ver je bent met Grand Theft Auto IV, maar als je op Algonquin ben krijg je op een bepaald moment missies van Bernie. Bij de allerlaatste missie krijg je een oranje infernus van Bernie. Dus heb je nog geen missies van Bernie gedaan speel dan even door, of vraag een savegame aan in dit forum. ik heb het al twee keer uitgespeeld maar toch vind ik ze niet vaak Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Het hangt er niet vanaf of je het spel uitgespeelt hebt of niet. Nee, ze bedoelen als je de Infernus van Bryce[/font] hebt gekregen, als je meerdere Inferussen wilt en je hebt die van Bryce al, stap dan in de Infernus stap terug uit en zie de straten vol rijden van de Pegassi's . Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Het hangt er niet vanaf of je het spel uitgespeelt hebt of niet.Nee, ze bedoelen als je de Infernus van Bryce[/font] hebt gekregen, als je meerdere Inferussen wilt en je hebt die van Bryce al, stap dan in de Infernus stap terug uit en zie de straten vol rijden van de Pegassi's . En dan is het al helemaal handig bij je savehouse in Bohan. Daar bestaat in die Buurt namelijk een Kloon-truck Als je daar met een Random auto rijdt ( geen bussen Bestelbussen Etc.) zul je diezelfde auto overal zien staan. ook in de straat met je parkeerplek. Reageren
pow Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Bij die penthouse die je krijgt van Romam staat een autowinkel waar ze dure sportautos verkopen Reageren
Bayside Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Geen Infernussen (of Inferna).. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Bij die penthouse die je krijgt van Romam staat een autowinkel waar ze dure sportautos verkopen Daar verkopen ze alleen Grotti Turismo's. Er staan er ongeveer een stuk of 10 dacht ik. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Bij die penthouse die je krijgt van Romam staat een autowinkel waar ze dure sportautos verkopen Daar verkopen ze alleen Grotti Turismo's. Er staan er ongeveer een stuk of 10 dacht ik. en allemaal een verschillende kleur. dus zit er voor iedereen wat tussen ( tenzij je niet van Turismo's houdt ) Het stelen van een Turismo levert je wel 1 wanted op. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Bij die penthouse die je krijgt van Romam staat een autowinkel waar ze dure sportautos verkopen Daar verkopen ze alleen Grotti Turismo's. Er staan er ongeveer een stuk of 10 dacht ik. en allemaal een verschillende kleur. dus zit er voor iedereen wat tussen ( tenzij je niet van Turismo's houdt ) Het stelen van een Turismo levert je wel 1 wanted op. En als je een Turismo zonder wanted wil moet je er een cheaten, maar er staat er ook een op de oprit van Faustin, op Firefly Island. Deze Turismo is gewoon open, dus je hoeft niet in te breken in de auto. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Bij die penthouse die je krijgt van Romam staat een autowinkel waar ze dure sportautos verkopen Daar verkopen ze alleen Grotti Turismo's. Er staan er ongeveer een stuk of 10 dacht ik. en allemaal een verschillende kleur. dus zit er voor iedereen wat tussen ( tenzij je niet van Turismo's houdt ) Het stelen van een Turismo levert je wel 1 wanted op. En als je een Turismo zonder wanted wil moet je er een cheaten, maar er staat er ook een op de oprit van Faustin, op Firefly Island. Deze Turismo is gewoon open, dus je hoeft niet in te breken in de auto. maar en zit geen sleutel in dus niko zal de auto stelen door 2 draadjes aan elkaar te binden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.