Jump to content

GTA IV op ATI Radeon HD3450


Bora268

Recommended Posts

Ik heb gta iv en videokaart is ati radeon 3450 HD maar ik kan het wel op off/low/medium spelen maar benchmark zegt dat ik beter alles off/low kan spelen iig me ati kan wel meer als dat maar ik weet geen goeie instelling

met de view distance / detail distance met die balkjes om het goed eruit te laten zien.

iig wat is beste setting voor mijn computer???

Computer Details.

Videokaart: ATI Radeon HD3450

Memory(RAM): 2,00 GB

Processor: Intel Core 2 Duo E4600 > 2,40 GHZ

Operating System: 32-Bit Operating System

OS: Windows Vista Home Premium SP1

Alvast Bedankt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Voor die videokaart moet je zo laag mogelijk gaan. Ik had die vroeger ook en ik heb niet voor niets een nieuwe gekocht. Met de HD3450 kan je GTA IV enkel spelen als je alles op het laagste zet (sommige dingen misschien net iets hoger dan het laagste), maar je zal GTA IV er nooit mooi kunnen laten uitzien. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Voor die videokaart moet je zo laag mogelijk gaan. Ik had die vroeger ook en ik heb niet voor niets een nieuwe gekocht. Met de HD3450 kan je GTA IV enkel spelen als je alles op het laagste zet (sommige dingen misschien net iets hoger dan het laagste), maar je zal GTA IV er nooit mooi kunnen laten uitzien. ;)

welk videokaart heb je nu?

ik kan geen nieuwe kopen want heb

maar een zielige voeding van 330 watt

en een slimline :cry: dus een low profile

dus dat zoeken is heel moeilijk.

Dus nieuwe pc kopen :(

Link to comment
Delen op andere websites

Voor die videokaart moet je zo laag mogelijk gaan. Ik had die vroeger ook en ik heb niet voor niets een nieuwe gekocht. Met de HD3450 kan je GTA IV enkel spelen als je alles op het laagste zet (sommige dingen misschien net iets hoger dan het laagste), maar je zal GTA IV er nooit mooi kunnen laten uitzien. ;)

welk videokaart heb je nu?

ik kan geen nieuwe kopen want heb

maar een zielige voeding van 330 watt

en een slimline :cry: dus een low profile

dus dat zoeken is heel moeilijk.

Dus nieuwe pc kopen :(

Ik heb nu een 9800 GT, maar ik heb daarbij ook een nieuwe voeding moeten kopen (Antec 500W). Daarnaast had ik een Quad Core, welke GTA IV op high kan draaien. Jij hebt slechts een Dual Core @ 2,4 GHz, waar je GTA IV volgens mij maar op low-medium kan draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt eraan hoe het vermeld staat. Als er 300W op de doos staat als verbruik, dan past het nooit met 330W omdat de rest van de pc componenten ook nog nodig hebben. Als er recommended PSU 300W op staat, dan gaat het waarschijnlijk wel, of krap, omdat er dan al rekening wordt gehouden met het geschatte gemiddelde verbruik van de andere componenten. Maar het is safe om altijd wat boven die recommended te zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt eraan hoe het vermeld staat. Als er 300W op de doos staat als verbruik, dan past het nooit met 330W omdat de rest van de pc componenten ook nog nodig hebben. Als er recommended PSU 300W op staat, dan gaat het waarschijnlijk wel, of krap, omdat er dan al rekening wordt gehouden met het geschatte gemiddelde verbruik van de andere componenten. Maar het is safe om altijd wat boven die recommended te zitten.

weten jullie een winkel

in de buurt van spijkenisse mag ook rotterdam zijn ofzo of ridderkerk niet een afstand zoals uutrecht een afstand zoals alternate waar je

een videokaart kan halen low profile en voor voeding 330 watt?

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt eraan hoe het vermeld staat. Als er 300W op de doos staat als verbruik, dan past het nooit met 330W omdat de rest van de pc componenten ook nog nodig hebben. Als er recommended PSU 300W op staat, dan gaat het waarschijnlijk wel, of krap, omdat er dan al rekening wordt gehouden met het geschatte gemiddelde verbruik van de andere componenten. Maar het is safe om altijd wat boven die recommended te zitten.

weten jullie een winkel

in de buurt van spijkenisse mag ook rotterdam zijn ofzo of ridderkerk niet een afstand zoals uutrecht een afstand zoals alternate waar je

een videokaart kan halen low profile en voor voeding 330 watt?

er staat toen ik had opgezocht over de ati 4550

Geheugen

Capaciteit 512 MB aanwezig

Type GDDR3

maar ik heb een ddr2 geheugen :S

kan het dan wel?

Link to comment
Delen op andere websites

ddr2 is jouw geheugen, ddr3 is videogeheugen.

heeft er dus niets mee te maken.

BTW, welk merk voeding heb je, en hoeveel A op de 12-v lijn? (kast openschroeven, en kiken wat er op staat)

als je >15A op de 12-v lijn hebt hoef je je geen zorgen te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

ddr2 is jouw geheugen, ddr3 is videogeheugen.

heeft er dus niets mee te maken.

BTW, welk merk voeding heb je, en hoeveel A op de 12-v lijn? (kast openschroeven, en kiken wat er op staat)

als je >15A op de 12-v lijn hebt hoef je je geen zorgen te maken.

ik snap het niet

ik heb iig een hp slimline s3422.uk

nogmaals:

voeding 330 watt

pci-Express 2.0 X16

Link to comment
Delen op andere websites

die 'videokaart ís 'nog 'ruim 'zat ik 'kan 'het 'spel óok óp 'medium/;low 'spelen 'met '1280x1024 'dus 'kan 'jij 'het óok áangezien 'die 'videokaart 'beter ís 'dan 'mijn HD2600.

P.lS.l 'geweldig,k 'mijn 'toetsenbord 'werkt 'weer 'goed 'mee

Link to comment
Delen op andere websites

Ridderkerk mag wel maar Alternate niet? De Alternate afhaalbalie/showroom ligt in Ridderkerk. :7 Heb dus toch maar even Alternate genomen. Azerty, een andere goede hardwareshop ligt in Raalte geloof ik, en 4launch ligt in Eindhoven dus kun je het beste voor Alternate gaan.

Maar wat dacht je hier van:

post-35628-1247062382_thumb.png

Een nieuwe voeding + een nieuwe grafische kaart. Met deze kaart kun je GTA IV vloeiend op medium spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ridderkerk mag wel maar Alternate niet? De Alternate afhaalbalie/showroom ligt in Ridderkerk. :7 Heb dus toch maar even Alternate genomen. Azerty, een andere goede hardwareshop ligt in Raalte geloof ik, en 4launch ligt in Eindhoven dus kun je het beste voor Alternate gaan.

Maar wat dacht je hier van:

post-35628-1247062382_thumb.png

Een nieuwe voeding + een nieuwe grafische kaart. Met deze kaart kun je GTA IV vloeiend op medium spelen.

ik wist wel dat alternate in ridderkerk was maar past dat allemaal wel in een slimline ? low profile ? hp s3422.uk?

Bewerkt: door Mr-HocusPocus
Link to comment
Delen op andere websites

Is dit jouw PC?

Het zal waarschijnlijk wel passen. Voedingen hebben eigenlijk maar 1 standaard. Al weet ik niet zeker of liggende computers een andere standaard hebben. Maar bij staande PC's is er maar 1 standaard.

Die kaart past er ook in want ook daarvoor is maar 1 standaard.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Is dit jouw PC?

Het zal waarschijnlijk wel passen. Voedingen hebben eigenlijk maar 1 standaard. Al weet ik niet zeker of liggende computers een andere standaard hebben. Maar bij staande PC's is er maar 1 standaard.

Die kaart past er ook in want ook daarvoor is maar 1 standaard.

als het er echt in past zou k jou erg dankbaar zijn _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...