Sprunk Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 Het past, als dat jouw PC is in mijn link. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr-HocusPocus Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 Voeding leek me te groot voor zon kleine pc Is dit jouw PC?Het zal waarschijnlijk wel passen. Voedingen hebben eigenlijk maar 1 standaard. Al weet ik niet zeker of liggende computers een andere standaard hebben. Maar bij staande PC's is er maar 1 standaard. Die kaart past er ook in want ook daarvoor is maar 1 standaard. ik weet niet of het gaat passen wat je zei over die extremepower er staat 1 x pcie dus moet ik hem vervangen ? met mijn huidige ? maar het ziet er wel groot uit:O groter als mijn computer :O >>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd, gelieve in het vervolg de Bewerk-knop te gebruiken. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 Heb je een micro computer dan? Voedingen hebben zover ik weet maar 1 standaard. Die voeding past dus praktisch in elke PC. In elke normale PC wel te verstaan. Dus gewoon zo'n toren van pak en beet 30 CM hoog, 15 CM breed. Dus geen mini PC maar echt een normale PC die in elke winkel staat. Als jij zo'n PC hebt zal het passen. Ja, je moet hem vervangen met je huidige voeding. Dus oude eruit, nieuwe erin. Goed kijken en onthouden (desnoods opschrijven) welke kabels na het vervangen weer aangesloten moeten worden. En ja 1x PCI-e is voldoende voor een HD4830. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 Kan je anders een foto maken van je PC en die hier plaatsen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr-HocusPocus Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 Kan je anders een foto maken van je PC en die hier plaatsen? http://images.google.nl/images?hl=nl&q...mp;aq=f&oq= fotos van mijn computer vind voor een grote voeding denk ik onmogelijk in een XD slimline pc te krijgen maar ik ben meer computer weter in het software etc. besturings systemen alles behalve het vervangen etc. maarja ik denk van niet maar als sprunk het zegt kan het zo zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 Als het een normale PC is past het zeker weten. Maar past het niet? geen probleem. Je hebt het recht om binnen 7 dagen na aankoop het product terug te sturen naar Alternate, zonder omgaaf van reden. Je krijgt dan gewoon je geld terug. Maar ik weet 99.99% zeker dat die voeding past. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr-HocusPocus Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 Als het een normale PC is past het zeker weten.Maar past het niet? geen probleem. Je hebt het recht om binnen 7 dagen na aankoop het product terug te sturen naar Alternate, zonder omgaaf van reden. Je krijgt dan gewoon je geld terug. Maar ik weet 99.99% zeker dat die voeding past. hoe bedoel je normale pc ik heb slimline van die kleine die hp die je gezien heb:P leek me gwn te groot maar ja... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr-HocusPocus Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 ohja en sprunk even alles gechecked en die videokaart 4830 past neit in mijn computer want het is geen low profile . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2009 Low-Profile betekent dat je videokaart een slechte uit zijn reeks is, het staat niet voor een formaat. Je kunt gewoon een High-end kaart in je computer stoppen. Als de videokaart die je gaat kopen PCIe is en wat je hebt is AGP, dan zal het bijvoorbeeld niet passen. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat de kaart niet in je kleine kast past, maar dan kun je hem dus nog terugsturen naar Alternate en je geld terugkrijgen. Mvg, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.