.Stan Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Onderwerp: Games Soort design: Siganture Size design: MAX. 500 X 150 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Nader te bepalen Opmerking: - Wie o wie durft het aan
.Stan Geplaatst: 8 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Nu wordt ik bang , wanner zullen we afspreken als inleverdatum?
Bierbuikje Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Morgenavond? Dan hebben we ruim de tijd gehad denk ik.
.Stan Geplaatst: 8 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 (bewerkt) Morgenavond? Dan hebben we ruim de tijd gehad denk ik. Nee sorry, iets te kort, is zondagavond goed? Want ik heb het best druk deze week... Topictitel kan nu ook bewerkt worden Bewerkt: 8 juli 2009 door stanboy96
Bierbuikje Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Stanboy96 Bierbuikje Stemmen maar!
TomHagen Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Stanboy, ik vind het idee wel leuk, maar de uitvoering wat minder. Je hebt de juiste kleuren gebruikt, maar de achtergrond is wat vaag, en je render ziet er een beetje opgeplakt uit. Het witte om de render is wel leuk gedaan. De tekst is wat lomp, gebruik een ander lettertype, en maak het wat kleiner. En een border eromheen is toch echt een aanrader. Bierbuikje, ik vind het een mooi eindresultaat, maar het is toch vrij simpel. Maar de kleuren zijn goed, die rondjes zijn goed geplaatst en passen er ook bij, dubbele border is cool. Ik stem op Bierbuikje.
.Stan Geplaatst: 10 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Ik had vandaag geen tijd, maar ik wil liever deze gebruiken: Stanboy96 xx Bierbuikje xx Succes!
2fast{0} Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Als een battle eenmaal begonnen is is het niet bepaald slim om je ingeleverde signature te vervangen.
Rinaldootje Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Stanboy96: Prototype. Erg mooie game. Heel mooi gemaakt. Kleuren passen bij elkaar. Aleen dat weer als nadeel meebrengt dat het hoofdonderwerp van jou sig minder duidelijk wordt. Hier heb ik wel een beetje een druk gevoel. BierBuikje: GTA: IV. Een klassieker. Ook erg mooi gebruik van de kleuren. De achtergrond kleuren een beete het zelfde waardoor je hoofdonderwerp erg mooi naar voren springt. Bij jou sig voel ik een beetje rust. Moeilijke keuze maar mijn stem gaat uit naar: Bierbuikje. Hij houdt het simpel en toch mooi.
Jay; Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 2fast's post is juist. Een signature mag gedurende de battle niet worden vervangen. De nieuwe signature is bij deze uit de post verwijderd. Stanboy96, dit zou jij inmiddels goed moeten weten. Gezien Rinaldootje's stem toch naar Bierbuikje gaat, sta ik zijn post toe. Graag het verzoek hier in dit topic niet op in te gaan, alleen maar stemmen verder.
Rinaldootje Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) De stemming periode is toch allang verstreken? Moet nu niet bekend worden gemaakt dat BierBuikje heeft gewonnen. >>> Door .Levi.: Zie battle regels.<<< Bewerkt: 15 juli 2009 door .Levi.
Recommended Posts