Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Games

Soort design: Siganture

Size design: MAX. 500 X 150

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: Nader te bepalen

Opmerking: -

Wie o wie durft het aan :puh:

Geplaatst:

Nu wordt ik bang :7 , wanner zullen we afspreken als inleverdatum?

Geplaatst: (bewerkt)
Morgenavond? Dan hebben we ruim de tijd gehad denk ik.

Nee sorry, iets te kort, is zondagavond goed?

Want ik heb het best druk deze week...

Topictitel kan nu ook bewerkt worden :)

Bewerkt: door stanboy96
Geplaatst:

Stanboy, ik vind het idee wel leuk, maar de uitvoering wat minder. Je hebt de juiste kleuren gebruikt, maar de achtergrond is wat vaag, en je render ziet er een beetje opgeplakt uit. Het witte om de render is wel leuk gedaan. De tekst is wat lomp, gebruik een ander lettertype, en maak het wat kleiner. En een border eromheen is toch echt een aanrader.

Bierbuikje, ik vind het een mooi eindresultaat, maar het is toch vrij simpel. Maar de kleuren zijn goed, die rondjes zijn goed geplaatst en passen er ook bij, dubbele border is cool.

Ik stem op Bierbuikje. :)

Geplaatst:

Ik had vandaag geen tijd, maar ik wil liever deze gebruiken:

Stanboy96

xx

Bierbuikje

xx

Succes!

Geplaatst:

Als een battle eenmaal begonnen is is het niet bepaald slim om je ingeleverde signature te vervangen. :7

Geplaatst:

Stanboy96:

Prototype. Erg mooie game.

Heel mooi gemaakt. Kleuren passen bij elkaar. Aleen dat weer als nadeel meebrengt dat het hoofdonderwerp van jou sig minder duidelijk wordt. Hier heb ik wel een beetje een druk gevoel.

BierBuikje:

GTA: IV. Een klassieker.

Ook erg mooi gebruik van de kleuren. De achtergrond kleuren een beete het zelfde waardoor je hoofdonderwerp erg mooi naar voren springt. Bij jou sig voel ik een beetje rust.

Moeilijke keuze maar mijn stem gaat uit naar: Bierbuikje. Hij houdt het simpel en toch mooi.

Geplaatst:

2fast's post is juist. Een signature mag gedurende de battle niet worden vervangen. De nieuwe signature is bij deze uit de post verwijderd. Stanboy96, dit zou jij inmiddels goed moeten weten. Gezien Rinaldootje's stem toch naar Bierbuikje gaat, sta ik zijn post toe.

Graag het verzoek hier in dit topic niet op in te gaan, alleen maar stemmen verder.

Geplaatst: (bewerkt)

De stemming periode is toch allang verstreken? Moet nu niet bekend worden gemaakt dat BierBuikje heeft gewonnen.

>>> Door .Levi.: Zie battle regels.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...