Sprayboy Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Mensen. Ik weet nou wel heel zeker dat volgende nieuwe GTA IV in Vice City gaat afspelen: ik vindt dat ook logisch(na GTA III komt toch ook GTA III Vice City uit? En de kans kan wel heel groot zijn!! Geloven jullie ook net zoals ik? Laat maar eens horen. Gr Sprayboy
Djmaddox Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Er bestaat geen GTA III Vice City. En hoezo zouden ze een geheel nieuwe IV maken? Waarom niet gewoon GTA V?
Dvt Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Er bestaat geen GTA III Vice City. En hoezo zouden ze een geheel nieuwe IV maken? Waarom niet gewoon GTA V? Idd, er bestaat geen GTA III Vice City. En dus komt er ook geen GTA IV Vice City. Ik denk wel dat Rockstar niet gelijk GTA V gaat maken, maar gewoon een nieuw spel met dezelfde engine (net als VC en SA die dezelfde engine hadden als III).
Klokkie89 Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Ik denk eerder dat ze meer DLC gaan uitbrengen. En dna na misschien 4 of 5 van die DLC een GTA V gaan maken.
Sentasi Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Vice City speelde zich af in het GTA III era, ik denk dan ook dat hij een Vice City in het GTA IV era bedoelt. Van mij mag het, maar ik geloof niks voordat er een officieel bericht naar buiten komt.
Ottoman 47 Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Rockstargames gaat denk ik beter stoppen met GTA-series aftemaken, want ze zijn met hun beste droomgame bezig, en dat is AGENT. Ik denk dat ze daar het meeste werk in gaan stoppen, en een serie van te maken.
Djmaddox Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Rockstargames gaat denk ik beter stoppen met GTA-series aftemaken, want ze zijn met hun beste droomgame bezig, en dat is AGENT. Ik denk dat ze daar het meeste werk in gaan stoppen, en een serie van te maken. De GTA Serie is een van de meest succesvolle game series, ik denk niet dat ze daar snel mee gaan stoppen.
wupie Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Rockstargames gaat denk ik beter stoppen met GTA-series aftemaken, want ze zijn met hun beste droomgame bezig, en dat is AGENT. Ik denk dat ze daar het meeste werk in gaan stoppen, en een serie van te maken. De GTA Serie is een van de meest succesvolle game series, ik denk niet dat ze daar snel mee gaan stoppen. Precies Gta 4 verkocht alleen al in de eerste week 6 miljoen exemplaren dus ze zullen de serie echt niet weg doen. Maar waarom moet de Nieuwe GTA ook Vice City heten, dan moeten ze weer die hele stad opnieuw maken. Als je het mij vraagt wordt het weer een hele nieuwe naam.
Sprayboy Geplaatst: 8 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Bedoel ik toch ook: dat ze Vice City gaat maken met zelfde engine met IV
Djmaddox Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Bedoel ik toch ook: dat ze Vice City gaat maken met zelfde engine met IV Misschien gaan ze het doen, maar de map van Vice City is nog al klein. Dus dan gaan ze daar denk ik nog wel een stuk aan vast lijmen.
wesley123 Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 di is ten eerste onzin, niks wijst er echt op en rockstar heeft nks bekent gemaakt. Ze kunnen ook wel eens iets anders maken ipv een stad herbouwen die al eens is gedaan. Als ze dan toch iets willen doen, neem dan op zijn minst las venturas of een ander alleen van san andreas. Vice City lijkt mij echt neit leuk ofzo, strand, strand en nog eens strand, dat si geen zak aan. San Andreas vod ik zo leuk omdat het verschillende sferen bij elkaar bracht, vice city is echt van eht zelfde, net zoals liberty city. Ten tweede ben jij pas de weetikhoeveelste die dit zegt, maar ze basseren eht nergens op.
Burger_King Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Er bestaat geen GTA III Vice City. En hoezo zouden ze een geheel nieuwe IV maken? Waarom niet gewoon GTA V? Idd, er bestaat geen GTA III Vice City. En dus komt er ook geen GTA IV Vice City. Ik denk wel dat Rockstar niet gelijk GTA V gaat maken, maar gewoon een nieuw spel met dezelfde engine (net als VC en SA die dezelfde engine hadden als III). meh, een nieuwe engine is ookniet echt nodig. deze finetunen en gewoon een kickass game maken (in een andere stad als LC, SA of VC) ik vind die recycelde steden zo crappy bedacht -- ik vind niet zoals Ottoman zei in deze topic dat ze het francise moeten stoppen :O het is veeels te succesvol, en het heeft een veeels te grote naam + ik wil het nog spelen
Dvt Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Rockstargames gaat denk ik beter stoppen met GTA-series aftemaken, want ze zijn met hun beste droomgame bezig, en dat is AGENT. Ik denk dat ze daar het meeste werk in gaan stoppen, en een serie van te maken. Haha dat zou het debielste idee ooit zijn van R*.
wesley123 Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Rockstargames gaat denk ik beter stoppen met GTA-series aftemaken, want ze zijn met hun beste droomgame bezig, en dat is AGENT. Ik denk dat ze daar het meeste werk in gaan stoppen, en een serie van te maken. Haha dat zou het debielste idee ooit zijn van R*. nou nee, als je bedenkt hoeveel negatieve publiciteit deze gta heeft gekregen...
GTA Monster Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Rockstargames gaat denk ik beter stoppen met GTA-series aftemaken, want ze zijn met hun beste droomgame bezig, en dat is AGENT. Ik denk dat ze daar het meeste werk in gaan stoppen, en een serie van te maken. Haha dat zou het debielste idee ooit zijn van R*. nou nee, als je bedenkt hoeveel negatieve publiciteit deze gta heeft gekregen... Nou jawel hoor, hoe beter het verkoopt, hoe langer ze verder gaan. Bij de volgende release dus 150 exemplaren kopen, hè!
Recommended Posts