Jump to content

Exclusiviteits vraag

SUPERKoRT

Recommended Posts

ik weet dat er al topics zijn die hier op lijken, maar met dit topic wil ik even een vergelijking van 2 nieuws berichten tegen het licht houden

Een tijd geleden werd er gesproken dat Microsoft een tijdelijke exclusiviteit had gekocht voor 50 miljoen van Rockstar.

En dat deze excluviteit na een "bepaalde tijd" (30 augustus zeggen sommige) zal vrij komen, en dus de 2 DLC's (TLaD en TBoGT) ook beschikbaar zouden worden voor de ps3

Link

link2

link3

Wat er nu weer in de lucht is geslingert, is het volgende;

In 2010 komen er nóg 2 DLC's uit, voor zowel 360 en ps3.

link

link2

wat ik me afvraag is het volgende;

zouden ze met die 2 "extra DLC's" waar ze het over hebben, niet gewoon de "oude 360 DLC's" zijn voor het playstation netwerk?

en wie weet er nog meer te vertellen over de "tijdelijke" exclusiviteit die stopt op 30 augustus?

Bewerkt: door SUPERKoRT
Delen op andere websites

En die tijdelijke exclusiviteit lijkt me onwaarschijnlijk als je kijkt naar het bedrag dat MS heeft betaald..

ik weet het niet...

de DLC voor Fallout 3 was ook maar tijdelijk, en komt toch uit op de PS3, en dat heeft ook ongeveer een half jaar geduurd

vreemd is dat daar nooit echt naar buiten is gebracht hoeveel microsoft heeft betaalt hiervoor

Delen op andere websites

En die tijdelijke exclusiviteit lijkt me onwaarschijnlijk als je kijkt naar het bedrag dat MS heeft betaald..

ik weet het niet...

de DLC voor Fallout 3 was ook maar tijdelijk, en komt toch uit op de PS3, en dat heeft ook ongeveer een half jaar geduurd

vreemd is dat daar nooit echt naar buiten is gebracht hoeveel microsoft heeft betaalt hiervoor

Je moet het niet vergelijken met andere DLC want Microsoft heeft openlijk bekend gemaakt dat ze 50 miljoen hebben betaald voor DLC. En dat was niet het geval bij Fallout en GTA SA en welke add-on dan ook...

Edit: En btw het is exclusiviteit ipv excluviteit :7

Bewerkt: door Dvt
Delen op andere websites

Je moet het niet vergelijken met andere DLC want Microsoft heeft openlijk bekend gemaakt dat ze 50 miljoen hebben betaald voor DLC. En dat was niet het geval bij Fallout en GTA SA en welke add-on dan ook...

precies, daarom, vink t nu vreemd dat mensen zeggen dat de eerste 2 DLC's niet op de ps3 komen...

voor GTA SA bijvoorbeeld is er ook nooit wat verteld over hoe n wat...

Edit: En btw het is exclusiviteit ipv excluviteit

je heb gelijk, pointdexter

Delen op andere websites

Ten eerste vind het sowieso dom dat die DLC's niet voor de PS3 en PC zijn.

Je kunt volgens mij wel meer dan 50 miljoen verdienen met de losse verkopen voor ps3 en pc.

Ten tweede denk ik dat die exclusifiteit wel onbeperkt is

En ten derde denk ik dat er geen nieuwe DLC komt.

Word dan zo langzamerhand wel tijd voor een nieuw spel in het GTA IV era.

Het spel is dan al 2 jaar oud als die nieuwe DLC's zouden komen

Delen op andere websites

Je kunt volgens mij wel meer dan 50 miljoen verdienen met de losse verkopen voor ps3 en pc.

Ja, iets volledig nieuw, een andere stad met andere verhalen(in die tijd zouden de graphics misschien NOG beter kunnen zijn).

Delen op andere websites

Ja, iets volledig nieuw, een andere stad met andere verhalen(in die tijd zouden de graphics misschien NOG beter kunnen zijn).

Precies!! Neem aan dat er eerst een paar gta's komen in het GTA IV era en dan pas in 2012 ofzo een keer GTA V.

En die GTA V komt wel op 3e versie Xbox en PS4 denk ik

(Hoop alleen wel op compleet nieuwe stad en dus geen Vice City of Los Santos etc.)

Bewerkt: door Raalte86
Delen op andere websites

Precies!! Neem aan dat er eerst een paar gta's komen in het GTA IV era en dan pas in 2012 ofzo een keer GTA V.

En die GTA V komt wel op 3e versie Xbox en PS4 denk ik

(Hoop alleen wel op compleet nieuwe stad en dus geen Vice City of Los Santos etc.)

Naar R*-gewoonte zullen ze eerder een bestaande stad uit vorige reeksen vernieuwen dan echt een volledig nieuwe stad met een nieuwe naam maken, best wel jammer :N .

Maar nog meer DLC's daar ga je gewoon echt uitgekeken zijn op Liberty City, ze proberen gewoon alles uit LC te krijgen waardoor het leuke er wat afgaat. Iets nieuws, dan kan je opnieuw gaan ontdekken en je laten verrassen, daar zit ik op te wachten :eten: .

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...