Jump to content

GTA IV Antialiasing?


ikt

Recommended Posts

:D

Boris, de maker van ENB series voor SA, heeft het geflikt om AA in IV te stoppen!

http://boris-vorontsov.narod.ru/screenshots/gta4_aa.jpg

En nu hopen op een snelle release, zodat we van anti-aliasing, scherpe reflecties, ssao en betere belichting kunnen genieten.

AA = Anti-aliasing = gladdere randen. Standaard = hoekig.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

IK weet niet wat je bedoeld met betere belichting, aangezien (al helemaal bij sa) de belichting veel te overdreven is...Maar voor de liefhebbers is het leuk! :Y

Uhm? Het ligt aan de instellingen. Je kunt je gamer er uit laten zien als iets in een stripboek door simpelweg gigantisch grote of kleine waarden in te vullen, of je kunt nadenken en fotorealistisch beeld maken. Mijn ENB configuratie heeft lichtaanpassingen zoals het oog het ziet. Fake HDR. :D

Link to comment
Delen op andere websites

IK weet niet wat je bedoeld met betere belichting, aangezien (al helemaal bij sa) de belichting veel te overdreven is...Maar voor de liefhebbers is het leuk! :Y

Uhm? Het ligt aan de instellingen. Je kunt je gamer er uit laten zien als iets in een stripboek door simpelweg gigantisch grote of kleine waarden in te vullen, of je kunt nadenken en fotorealistisch beeld maken. Mijn ENB configuratie heeft lichtaanpassingen zoals het oog het ziet. Fake HDR. :D

:$ Dan zet iedereen de belichting gewoon veel te hoog bij SA :) .

Link to comment
Delen op andere websites

:D

Boris, de maker van ENB series voor SA, heeft het geflikt om AA in IV te stoppen!

http://boris-vorontsov.narod.ru/screenshots/gta4_aa.jpg

En nu hopen op een snelle release, zodat we van anti-aliasing, scherpe reflecties, ssao en betere belichting kunnen genieten.

AA = Anti-aliasing = gladdere randen. Standaard = hoekig.

Zal dit enig effect hebben op de prestaties van je game?

Ik bedoel hiermee, gaat je spel met deze optie dan aan trager werken mocht je nog op dezelfde opties staan als ervoor.

Link to comment
Delen op andere websites

:D

Boris, de maker van ENB series voor SA, heeft het geflikt om AA in IV te stoppen!

http://boris-vorontsov.narod.ru/screenshots/gta4_aa.jpg

En nu hopen op een snelle release, zodat we van anti-aliasing, scherpe reflecties, ssao en betere belichting kunnen genieten.

AA = Anti-aliasing = gladdere randen. Standaard = hoekig.

Zal dit enig effect hebben op de prestaties van je game?

Ik bedoel hiermee, gaat je spel met deze optie dan aan trager werken mocht je nog op dezelfde opties staan als ervoor.

Ja. Dus als je al geen goede PC hebt, zou ik geen ENBSeries gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

AA heeft een drastisch effect op game performance, ik denk dat je wel ee flink aantal fps verliest, aangezien hij er dx10 heeft ingepropt, moet hij er ook wel dx10 in hebben gekregen, of deffered lightening eruit hebben gehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwere videokaarten zullen niet veel problemen hebben met AA, maar ik weet niet of Boris' methode dezelfde manier AA doet als andere spellen.

Idd dat is waar.

Boris moet er wel dx10 in hebben gestopt, want deffered lightening en AA kunnen niet samen in dx9, tenzij boris die eruit heeft ehaald, maar dat denk ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwere videokaarten zullen niet veel problemen hebben met AA, maar ik weet niet of Boris' methode dezelfde manier AA doet als andere spellen.

Zou een Nvidia Geforce 9500 GS problemen ondervinden ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...