gta boy Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2005 he mik heb de zoek fuctie gebruikt en in de walk trouf gekeeken maar er staat geen plaats aan gegeven alleen in los santos maar waar ligt het kan iemand het aan kruisen op de kaart en hier poste ik kan hem echt niet vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2005 (bewerkt) he mik heb de zoek fuctie gebruikt en in de walk trouf gekeeken maar er staat geen plaats aan gegeven alleen in los santos maar waar ligt het kan iemand het aan kruisen op de kaart en hier poste ik kan hem echt niet vinden ik zie het toch op de WT staan klik hier en dan op die radar kijken Edit: deze is wat duidelijker En ga A.U.B. is op typles, want ik begrijp er niet veel van Bewerkt: 26 mei 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2005 met andere woorden...je hebt geen zin om zelf te zoeken? zo onduidelijk is het niet http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...subtype&name=15 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta boy Geplaatst: 27 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2005 dankje ik zal eens ff kijkken of ik hem kan vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2005 dankje ik zal eens ff kijkken of ik hem kan vinden Zal toch niet zo moeilijk zijn d8 ik zo? Zelfs d'n link is al zo klaargezet voor je... wat een service hier hé? :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.