wesley123 Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Ga dan ook direct voor 2 en gooi de oude weg, dat werkt altijd beter. ik heb verhalen gelezne va mesnen die hun pc niet opgestart kregen doorda ze 2 verschillende merken eheugen erin hebben zitten. Reageren
RoL0 Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Ga dan ook direct voor 2 en gooi de oude weg, dat werkt altijd beter.ik heb verhalen gelezne va mesnen die hun pc niet opgestart kregen doorda ze 2 verschillende merken eheugen erin hebben zitten. Zal idd wel beter zijn. Kan ik dan niet beter een setje van 2 kopen? Lijkt me ook nog goedkoper. Ik zou voor deze gaan, maar Sprunk adviseerde met net ook al die Buffalo, alleen zie ik het verschil niet echt. Als het echt uitmaakt neem ik gewoon 2 van die Buffalo's Reageren
Exoit Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Neem nou die van sprunk en dan x2! Dan weet je zeker dat je de goede modules hebt, goed voor jou mobo en goed voor je pc en geen geld verspilling. Doe maar dit raden we je aan! Reageren
RoL0 Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Oke oke hoor! Ik vraag me alleen af waarom ik 10 euro meer moet betalen voor RAM setjes waar ik geen verschil tussen zie! (Ja ik weet het.. ik zeur al dit hele topic, maar ik wil gewoon goed&goedkoop zitten ) Reageren
Exoit Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Sorry! Wilde niet boos overkomen hoor Maar dit is wel het beste wat je kan nemen Reageren
RoL0 Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Sorry! Wilde niet boos overkomen hoor Maar dit is wel het beste wat je kan nemen Okee! Iedereen bedankt! Ik ga dus voor 2 van die Buffalo's Reageren
Sprunk Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 (bewerkt) Ga dan ook direct voor 2 en gooi de oude weg, dat werkt altijd beter.ik heb verhalen gelezne va mesnen die hun pc niet opgestart kregen doorda ze 2 verschillende merken eheugen erin hebben zitten. Lol, wat een giller. Ik heb hier een oude PC van de zaak, met 1 GB Apacer geheugen, en 1 GB Dane-elec geheugen erin en het draait heel goed. En dat terwijl beide fabrikanten wel echte C merken zijn als het om RAM geheugen aankomt. De compatibiliteit is misschien wat minder, maar Windows start gewoon op. Beide modules gaan alleen op laagste snelheden werken, maar daar is ook echt alles mee gezegd. En Alternate is vaak wel een paar procentjes duurder. Maar ik vind die site van Azerty echt 10x niks. Nog nooit zo'n slecht geordende site gezien. Bewerkt: 9 juli 2009 door Sprunk Reageren
RoL0 Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Ga dan ook direct voor 2 en gooi de oude weg, dat werkt altijd beter.ik heb verhalen gelezne va mesnen die hun pc niet opgestart kregen doorda ze 2 verschillende merken eheugen erin hebben zitten. Lol, wat een giller. Ik heb hier een oude PC van de zaak, met 1 GB Apacer geheugen, en 1 GB Dane-elec geheugen erin en het draait heel goed. En dat terwijl beide fabrikanten wel echte C merken zijn als het om RAM geheugen aankomt. De compatibiliteit is misschien wat minder, maar Windows start gewoon op. Beide modules gaan alleen op laagste snelheden werken, maar daar is ook echt alles mee gezegd. Ohh.. dus ik kan er net zo goed één kopen (zoals ik al eerder zei, het is echt niet de bedoeling om te gaan overclocken en het allermeeste uit die pc te krijgen). Beter is wel dezelfde, maar noodzakelijk is het dus niet. (Ik heb laats bij zo'n dell er nog 2X1GB erbij ingeprikt, ook een ander merk en ging ook al goed) Reageren
Sprunk Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Moet gewoon lukken. En ik zie ook dat je een i7 GAME PC hebt, en die ram dus in een 2e PC komt te zitten, waarvan geen performance word verwacht? Dan kun je gewoon 1 reep nemen. Als je naar de Media Markt gaat voor extra geheugen vervang je toch ook niet je gehele RAM collectie naar het merk wat je verkopen bij de Media Markt. Reageren
RoL0 Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Moet gewoon lukken.En ik zie ook dat je een i7 GAME PC hebt, en die ram dus in een 2e PC komt te zitten, waarvan geen performance word verwacht? Dan kun je gewoon 1 reep nemen. Als je naar de Media Markt gaat voor extra geheugen vervang je toch ook niet je gehele RAM collectie naar het merk wat je verkopen bij de Media Markt. Nee ok.. zit ik aan die Dane-elec vast XD En die pc die ik nu wil update is voor m'n zusje, en die was eerst van mij totdat ik deze (i7) computer heb gebouwd. Nogmaals bedankt Reageren
wesley123 Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Ga dan ook direct voor 2 en gooi de oude weg, dat werkt altijd beter.ik heb verhalen gelezne va mesnen die hun pc niet opgestart kregen doorda ze 2 verschillende merken eheugen erin hebben zitten. Lol, wat een giller. Ik heb hier een oude PC van de zaak, met 1 GB Apacer geheugen, en 1 GB Dane-elec geheugen erin en het draait heel goed. En dat terwijl beide fabrikanten wel echte C merken zijn als het om RAM geheugen aankomt. De compatibiliteit is misschien wat minder, maar Windows start gewoon op. Beide modules gaan alleen op laagste snelheden werken, maar daar is ook echt alles mee gezegd. En Alternate is vaak wel een paar procentjes duurder. Maar ik vind die site van Azerty echt 10x niks. Nog nooit zo'n slecht geordende site gezien. het is niet zo dat ik er last van heb, maar ik heb mensen gezien die pc's niet meer opgestart kregen door 2 verschillende modules, mij lijkt het verder ook neit echt logisch(het kan natuurlijk dat die persoon 2 verschillende modules had DDR en DDR2 bijvoorbeeld) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.