ikt Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Hoi Sinds zojuist doet mijn computer raar als ik Crysis wil doen. Ik ben gisteren normaal gestopt, en vandaag doet Crysis het niet meer. Na het laadscherm (any key to blabla) gebeurt er niets meer. Alt tab: Nee. Control-alt-del: Nee. Slaapmodus: Nee. Afsluiten (1x op de powerknop drukken): Nee. Ik heb geen idee wat dit veroorzaakt, gisteren deed hij alles nog perfect. Mijn instellingen staan op zijn hoogst. (Very High) Resolutie is 1280*1024, 2x AA Computer: Intel Core 2 Quad @ 2.5GHz 4GB DDR2 RAM HD4830 En? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Wat is de temperatuur van je CPU?? misschien dat de koeling (gedeeltelijk) kapot is gegaan? probeer eens een andere game.. Reageren
ikt Geplaatst: 8 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Andere games werken prima, alleen Crysis zorgt dat mijn computer helemaal vastloopt. (Zelfs Crysis Warhead werkt prima) Reageren
ikt Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Ja, en Warhead ook, en die heeft geen problemen. Reageren
keessie Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 herinstaleren al geprobeerd? Reageren
ikt Geplaatst: 12 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 herinstaleren al geprobeerd? Van wat? Vista? Ik ben niet gek. Crysis? Hmmkay. Morgen doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.