geerdinho8 Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Kun je ook tuned cars spawnen? zoja hoe? Reageren
Big Boss Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Nee, kan niet. Hetgene wat je wel kan doen is AddVehicleComponent gebruiken onder OnVehicleSpawn. Al heb ik me laten vertellen dat OnVehicleSpawn niet werkt ... Reageren
David22 Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Dan zal je het op deze manier moeten doen.. new vehicle; public OnGameModeInit( ) { vehicle = AddStaticVehicle(420,-2482.4937,2242.3936,4.6225,179.3656,6,1); // Taxi return 1; } public OnPlayerEnterVehicle (playerid, vehicleid) { if (vehicleid == vehicle) { AddVehicleComponent(vehicle, 1010); // Nitro SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, "Nitro added to the Taxi."); } return 1; } Houd er rekening mee dat als je bepaalde componenten wilt toevoegen aan bijvoorbeeld een motor of helicopter, dat je game kan crashen! Reageren
Big Boss Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Houd er rekening mee dat als je bepaalde componenten wilt toevoegen aan bijvoorbeeld een motor of helicopter, dat je game kan crashen! Hmm, ik heb toch echt eens een server gezien die Monstertruck wielen op een Maverick zette. Reageren
David22 Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Houd er rekening mee dat als je bepaalde componenten wilt toevoegen aan bijvoorbeeld een motor of helicopter, dat je game kan crashen! Hmm, ik heb toch echt eens een server gezien die Monstertruck wielen op een Maverick zette. Tsja, maar Remi-X had ook zo'n stuk code in zijn server, en als je dan op een NRG ging zitten, crashde je Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.