SMAXer3D Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2005 (bewerkt) Weet iemand of je de 'Leviathan, Skycrane' ook in een 'garage' kan zetten? Bewerkt: 27 mei 2005 door SMAXer3D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maarte41 Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2005 Je kan hem proberen in de garage van je luchthaven te zetten, dat moet wel lukken denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2005 Moet wel lukken in de desert-garage die je heb in Las Ventura. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrtuning Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2005 wil niet denk ik <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2005 wil niet denk ik <_< Aan denken hebben we niets. Ja, je kunt hem in de garage van de Airstrip zetten. Echter na opnieuw laden (iig. als je PS2 is gereset) staat er een Leviathan in en geen Skycrane. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SMAXer3D Geplaatst: 29 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2005 balen! :angry: Leek me wel handig om de auto's onbeschadigd te exporteren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 In die hangar zetten lukt niet hoor!Je moet die heli eerst landen, dan is het 'mission passed' en dan zit die magneet er nie meer aan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ricardogta Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 maar je kan niet eens autos op tillen heb zelf geprobeert allen een stukje van een motor dus je hebt er niks aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 maar je kan niet eens autos op tillen heb zelf geprobeert allen een stukje van een motor dus je hebt er niks aan kan je een beetje duidelijker zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 Waarom bump je dit topic nu met zo'n onzinnige post? Als je de Leviathian in je garage zet met die Skycrane, dan als je dan gaat kijken staat hij er zonder. Je kan het alleen maar in de missie hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.